Meridia taniej

1. Data: 2001-07-27 14:11:22

Temat: Meridia taniej
Od: "Kasia Orzeł" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos wie gdzie moge kupic Meridie taniej i bez recepty?Wiem ze istnieja
takie osoby ktore maja szerokie kontakty w hurtowniach farmaceutycznych.
Kasia

2. Data: 2001-07-29 11:45:06

Temat: Re: Meridia taniej
Od: wg <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"

> Moze ktos wie gdzie moge kupic Meridie taniej i bez recepty?Wiem ze istnieja
> takie osoby ktore maja szerokie kontakty w hurtowniach farmaceutycznych.
> Kasia

szerokie kontakty niepotrzebne. wystarczy przejsc przez Olze na druga strone
granicy i mozna w czeskiej aptece kupic na recepte wzystawiona w Polsce i duzo
taniej.
W.Gawel

3. Data: 2001-07-29 12:16:08

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wg napisał:

> [...]
> granicy i mozna w czeskiej aptece kupic na recepte wzystawiona w Polsce i duzo

Czy inne leki tez sa tansze w Czechach ?
I jak oni potem rozliczaja leki sprzedane na recepty z Polski ?

4. Data: 2001-07-29 12:40:47

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I jak oni potem rozliczaja leki sprzedane na recepty z Polski ?

A dlaczego maja jakos rozliczac?

W Polsce tez mozesz kupic lek na recepte bez wzgledu na to, w jakim
kraju zostala wystawiona. Tyle, ze pelnoplatnie.

--
krzysztof(ek)

5. Data: 2001-07-29 21:09:48

Od: wg <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisa?(a):
Czy inne leki tez sa tansze w Czechach ?

Tak .Preparaty immunostymulujace, antykoncepcyjne mozna bez problemu kupic taniej w
Cieszynie.

> I jak oni potem rozliczaja leki sprzedane na recepty z Polski ?

Nie wiem.
W.G.

MedScape
z angielskiego
Problem z czestym oddawaniem moczu
Cisnienie
Jaki skutek moze miec stosowanie Coordinaxa