Re: Meridia - zamienniki

From: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Meridia - zamienniki
Date: Thu, 3 Jun 2004 10:38:10 +0000 (UTC)

Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> napisał(a):

> Pfuj, poczytałam sobie opis sibutraminy i w życiu bym tego do ust nie
> wzięła (wkleić?).

wkleić!!!

> Mogę za to polecić sposób wypróbowany przez moja Mamę, ...
zieloną herbatą, ...Mama dalej łyka swoje cudowne
> piguły i utrzymuje szczupłą sylwetkę.

super! jak myslisz, czy pu -erh w tabletkach to tez mielona pu-erh? (jesli
tak, biore od mamy mlynek i dawaj...)

kurcze, jak tu sie pozbyc wieczorno-nocnego podjadania :( chyba mam cos z
hormonami (ide dzis zebrac o skierowanie do endokrynologa), bo po primo
zajadam sie przed okresem, drugie primo: chudne gdy jestem skrajnie
szczesliwa lub mam duuuze klopoty (ech, zeszly rok i 10 kg do tylu, tylko
piersi szukalam na plecach - i tak zle, i tak niedobrze). Podejrzewam
tarczyce (suchosc skory, tendencje do tycia, zimno itd.), ale kiedys robilam
w panstwowej przychodni badania i nic nie wykazaly...

Dzieki Kobitki za odp.!!!

Zdrowki
Hania lekko zdesperowana, choc fitness wlazl jej w krew, z czego sie mega-
cieszy!