Re: Meridia - zamienniki

From: "Hafsa" <a...@n...ma>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Meridia - zamienniki
Date: Thu, 3 Jun 2004 15:47:08 +0200

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c9mv9v$5oa$1@inews.gazeta.pl...
> Hafso, tak piszesz, jakby czlek na niskoweglach nie mial checi na
> podjadanie...a sama sie do tego przyznajesz, no, no!!!

Dawno mi sie nie zdarzylo cokolwiek podjadac, nie pamietam, kiedy jadlam cos
slodkiego, mam juz to chyba za soba, wiec IMHO wiem, co pisze. Przeczytaj
tez, co pisze Niedzwiedz, on jest na niskoweglowodanowej diecie.

> taa, nie zawsze,....

No coz, wybor nalezy do ciebie.

> ja to dobrze wiem, ale wieczorem chalupa mi sie kojarzy z podjadaniem i
tyle.
> Nie mam tego jedyne w wielkim happy nastroju ew. przygnieciona wielkimi
> problemami, a wolalabym stale :(

zakochaj sie w kims nowym... ochota na jedzenie przejdzie :-)))

> of kors dzieki za rady i powodzenia, skoro u Ciebie ograniczenie wegli do
> minimum daje dobre efekty :)))

No coz, innej rady nie mam, mozesz probowac z kazdym placebo, jaki ci
przyjdzie do glowy. Powodzenia Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl