Męskie owłosione pachy

1. Data: 2004-06-29 17:46:22

Temat: Męskie owłosione pachy
Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę mi powiedzieć, jak ma się sprawa z goleniem
owłosienia pod pachami u mężczyzn ?

Przyznam szczerze, że skłaniałabym się do golenia tych miejsc
przez panów (szczególnie latem ). Reszta owłosienia mi nie przeszkadza ;).
Ale mój mąż zaparł się, że to jakieś takie mało męskie i jeśli
o Niego chodzi, to się nie da skusić.
Na szczęście ma bzika na punkcie higieny ;)
więc nie mam zastrzeżeń, ale do niektórych panów to bym miała,
i to duuuuże. Szczególnie jak jadę autobusem i jestem zmuszona
do oglądania ( a czasami i wąchania brrrrr :( takich mało estetycznych
scen z pachami w roli głównej.

Bardzo bym chciała poznać opinie grupy na ten temat.
Może golenie pach przez mężczyzn powinno ( a może już jest )
tak samo zobowiązujące jak u kobiet ?

- cloudic -

1. Data: 2004-06-29 19:40:51

Temat: Re: Męskie owłosione pachy
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cloudic wrote:
> [...]
> i to duuuuże. Szczególnie jak jadę autobusem i jestem zmuszona
> do oglądania ( a czasami i wąchania brrrrr :( takich mało estetycznych

Wydaje mi się, że jeśli facet nie dba o higienę to włosy pod pachami bądź
ich brak niewiele zmienią. Mnie się nie podobają wygoleni faceci, więc
swojego nie namawiam. ;-)

> Bardzo bym chciała poznać opinie grupy na ten temat.
> Może golenie pach przez mężczyzn powinno ( a może już jest )
> tak samo zobowiązujące jak u kobiet ?
>
> - cloudic -

Zobowiązujące nie jest, ale coraz więcej mężczyzn goli pachy.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-29 20:03:39

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zobowiązujące nie jest, ale coraz więcej mężczyzn goli pachy.

tak, tez to zauwazylam, nawet kolega powiedzial mi ze to obowiazkowe i nie
wyobraza sobie innej sytuacji (ale on jest moze troche zbzikowany, inne
miejsca tez goli)

ogolnie wydaje mi sie ze to kwestia gustu, jak zadbane (czyt. czyste) to
moga byc :))

Vika

1. Data: 2004-06-29 20:31:52

Od: "Kamila Łożyńska" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miejsca tez goli)
>
> ogolnie wydaje mi sie ze to kwestia gustu, jak zadbane (czyt. czyste) to

moj narzeczony goli sobie pachy, zreszta sama go do tego namowilam :),
namowilam go tez do stosowania dezodorantow, bo wczesniej uzywal tylko mydla
i wody ;). do wloskow w innych miejscach nie mam nic przeciwko a wrecz
przeciwnie, wolalabym by byly :), np. na klacie :).
musialam go dlugo przekonywac, ale w koncu ulegl. nie podobaja mi sie faceci
z obrosnietymi pachami, a niektore sa naprawde paskudne (np. u mojego szefa
w pracy :((( a fuuuuuuu :((((().

pozdr.
kamila

1. Data: 2004-06-29 20:34:55

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

Można też, zamiast radykalnego golenia, używać maszynki do strzyżenia i
włosy po prostu mocno skrócić.

pozdrawiam, misiczka

--
moje aukcje na allegro:
499

1. Data: 2004-06-29 20:50:38

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila Łożyńska wrote:
> [...]
> tylko mydla i wody ;). do wloskow w innych miejscach nie mam nic
> przeciwko a wrecz przeciwnie, wolalabym by byly :), np. na klacie :).

A nie uważasz, że trochę dziwnie wygląda owłosiona klata i wydepilowane
paszki? ;-)

> [...]
> faceci z obrosnietymi pachami, a niektore sa naprawde paskudne (np. u
> mojego szefa w pracy :((( a fuuuuuuu :((((().

A mnie to nawet kręci. Jednak sprawą priorytetową jest dbałość o higienę.

Ligeia

1. Data: 2004-06-29 21:15:22

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka napisał:

> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Można też, zamiast radykalnego golenia, używać maszynki do strzyżenia i
> włosy po prostu mocno skrócić.
>
> pozdrawiam, misiczka

wyprobowane na moim
efekt: to kluuuuujeeee i drapie ;-)

goli do zera ;)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-06-29 21:17:31

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie wrote:
> wyprobowane na moim
> efekt: to kluuuuujeeee i drapie ;-)
>
> goli do zera ;)

I pewnie dziwacznie wygląda. :|

Ligeia

1. Data: 2004-06-30 05:13:19

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Cloudic <g...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ale mój mąż zaparł się, że to jakieś takie mało męskie i jeśli
> o Niego chodzi, to się nie da skusić.

'Męskie' włosy są na górnej wardze, brodzie, policzkach i klatce
piersiowej. Wszelkie inne są wspólne. :-) Jeśli golenie twarzy nie jest
niemęskie (bo to przecież golenie prawdziwie męskich włosów), to tym
bardziej golenie włosów, które mają równiez kobiety, a noszenie których
wcele nie jest oznaką męskości.
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-06-30 05:15:19

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <s...@m...com> napisał(a) w wiadomości

> Można też, zamiast radykalnego golenia, używać maszynki do strzyżenia i
> włosy po prostu mocno skrócić.

Zafrbować i zrobić trwałą. ;-)
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

pytanie do wielbiciele body shopu
fluid na ślub
kosmetycznie usowanie podskorniakow