Mętna woda.

11. Data: 2004-06-23 15:59:59

Temat: Re[2]: Mętna woda/Yuma
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Magdalena przeczytałem:

MB> LOL! 15.10 to moze w socjalizmie - tytul brzmi
MB> "3:10 to Yuma" - tu mozesz sobie
MB> obejrzec ladny plakat:

Nie wiem, czy mogę w tym towarzystwie przyznać się.
Faktycznie, ten film oglądałem w socjalizmie!
Jednego nie rozumiem.
Dlaczego w kapitalizmie ten pociąg odchodził w nocy? :-)
Krzysztof Marusiński

12. Data: 2004-06-23 16:26:01

Temat: Re: Mętna woda/Yuma
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:

> Witajcie!
> W liście, którego autorem jest Magdalena przeczytałem:

> Nie wiem, czy mogę w tym towarzystwie przyznać się.
> Faktycznie, ten film oglądałem w socjalizmie!

Ja tez :))) pewnie bylismy w tym samym kinie :))

> Jednego nie rozumiem.
> Dlaczego w kapitalizmie ten pociąg odchodził w nocy? :-)

No co ty, nie wiesz? w Ameryce nie ma roznicy, czy dzien czy noc :)))
Dlatego u nas tak wszystko ladnie rosnie.
Magdalena Bassett

13. Data: 2004-06-23 16:41:49

Temat: Re: Mętna woda.
Od: "Darek{ filip122 }" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> bedac w pelni wladz umyslowych
naskrobał(a) co następuje

> Sizalowych worków nie ma. Paweł miał chyba na myśli polipropylenowy.
> Taki biały, jak na ziemniaki.
> Jutowy jak namoknie, robi się nieprzepuszczalny prawie.

Ja stosuje worki takie czerwone jak sprzedaja ziemniaki 10 - 15 kg . Mozna
takie worki dostac od sprzedawcy ziemniakow albo kupic nowe w sklepie
ogrodniczym . Normalnie torf do nich przesypuje.

Z pozdrowieniem
Darek f...@w...pl mobile 693 864 222 GG 2237649
W zwiazku z klopotami Wirtualnej Polski podaje konto rezerwowe
f...@i...pl

14. Data: 2004-06-23 22:27:15

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki by niebyl czy sizalowy czy polipropylenowy, ważne aby z czasem nie gnił w
wodzie jak worki jutowe, jescze gdzie niegdze dostępne. Te jak je
nazywam "sizalowe" to takie białe z których na bazarku sprzedają ziemniaki i
tam u sprzedawcy je nabywam. Mieszczą ok 0,5 m ziemniaków i .... 60 l torfu.

> Ja stosuje worki takie czerwone jak sprzedaja ziemniaki 10 - 15 kg . Mozna
> takie worki dostac od sprzedawcy ziemniakow albo kupic nowe w sklepie
> ogrodniczym . Normalnie torf do nich przesypuje.

Natomiast te czerwone mają w/g mnie za duże oczka i torf z nich wypływa.
Chodzi o to aby wypływały tylko kwasy humusowe zawarte w torfie, a nie drobiny
kwaśnego torfu, który z regóły jest rozdrobniony.

Jeśli chodzi o rośliny, to taka ich ilość powinna być docelowa, po kilku
latach. Nasadzone rosliny po 5 latach zwiększą swoją ilość ok 5 krotnie.
Obecnie, rzeczywiście powinnaś wybrać sie na zbiory roślin dziko rosnących
strefy płytkiej. Wiekszość moich roślin pochodzi z wód naturalnych. Rosną u
mnie już ponad 10 lat i dopiero teraz przymierzam się do ich przeżedzenia,
jesienią. Grzybienie wylazły już 3 lata temu z pojemnika i rosna sobie na dnie
w osadach dennych w najgłębszym miejscu oczka. Tak samo pałki, oczeret i
jeżogłówki, jedynie kosaciec żółty zdobyty z nturalnego stanowiska tzn. rowu
melioracyjnego na Pomorzu 3 lata temu, rośnie sobie grzecznie w pojemniku.
Spełniaja swoje zadanie znakomicie, w tym roku nie uruchamiałem jeszcze filtra
biologicznego, chcąc sprawdzić jak oczko sobie poradzi bez dodatkowego
filtrowania wody. Sprawdza się znakomicie, poza dodaniem torfu wczesna wiosna
nie robiłem nic w kierunku czyszczenia w nim wody. Oczko odmulałem 5 lat temu i
to też tylko w miejscach gdzie nie rosną rośliny tzn. w strefie płytkiego dna.
Jednym słowem nie przjmuj się posadzonymi roślinami, jak sie im nie przeszkadza
zbędnymi zabiegami to rosna wspaniale, po prostu zapomnij że je posadziłaś a za
kilka lat zobaczysz efekty.

Pozdrawiam
Paweł Woynowski

15. Data: 2004-06-24 00:12:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Woynowski" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> tam u sprzedawcy je nabywam. Mieszczą ok 0,5 m ziemniaków i .... 60 l torfu.

Jezeli biale to nie sizalowe. Liny sizalowe mialy klasyczny bezowy kolor.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-06-24 21:09:42

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:m%oCc.149213$DG4.82414@fe2.columbus.rr.com...
> "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> wrote in message
> >

> Jezeli biale to nie sizalowe. Liny sizalowe mialy klasyczny bezowy kolor.

Nylonowe. W takich trzymam zbiory orzechów.
pozdrawiam z westchnieniem, znad wody cichej, zielonej ...
Anka

17. Data: 2004-06-27 17:42:06

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Woynowski" <p...@o...pl>
polipropylenowy.
[...]
> Jaki by niebyl czy sizalowy czy polipropylenowy, ważne aby z czasem
[...]

Z czasem to każdy naturalny bedzie gnił, najdłużej wytrzymuje w wodzie
włókno manilii.

pozdr. Jerzy

to ja nieśmiało też ze zdjęciami :)
storczyk