Metroseksualni...

1. Data: 2005-10-29 19:12:09

Temat: Metroseksualni...
Od: Waldemar <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Postanowilem, ze bede Mezczyzna Metro - zadbam o swoj wyglad. Chcialbym
zapytac panie czy taki Mezczyzna sie wam podoba? Czy moze lepiej byc
typem, ktory wcale lub w niewielkim stopniu dba o siebie?

--
Waldemar...

1. Data: 2005-10-29 19:14:28

Temat: Re: Metroseksualni...
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
> zapytac panie czy taki Mezczyzna sie wam podoba? Czy moze lepiej byc
> typem, ktory wcale lub w niewielkim stopniu dba o siebie?

Myj sie, to wystarczy debilu.
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-10-29 19:48:47

Od: Waldemar <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Myj sie, to wystarczy debilu.
Jacy niemili ludzie sa na tej grupie. Sam sie umyj i wypraszam sobie -
troszke szacunku do drugiej osoby.

--
Waldemar.

1. Data: 2005-10-30 00:38:22

Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> [...]
> zapytac panie czy taki Mezczyzna sie wam podoba? Czy moze lepiej byc
> typem, ktory wcale lub w niewielkim stopniu dba o siebie?

metro.... ciezki typ, jesli sie nim nie urodziłeś.... trudno stac sie
nim tak nagle, bo mam taki kaprys.....
Czy sie podoba...tak na chwilkę, fajnie popatrzec, jesli o to
chodzi...powodzenia
B....C.....

1. Data: 2005-10-30 19:42:49

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Waldemar" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci

nastepny troll

1. Data: 2005-10-30 19:45:18

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapytac panie czy taki Mezczyzna sie wam podoba? Czy moze lepiej byc
> typem, ktory wcale lub w niewielkim stopniu dba o siebie?

postanowilem zafarbowac wlosy na rózowo, i chcialabym uprzejmie zapytac czy
taki typ podoba sie kobietom?
jesli kobietom podoba sie bardziej zielony, to bardzo prosze o informacje-
natychmiast wymienie farbe rózówa na zielona !!!!

z góry dziekuje
Józek

PS. Waldziu nie martw sie jestem z Toba!

1. Data: 2005-10-30 19:50:24

Od: Waldemar <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. wrote:
> postanowilem zafarbowac wlosy na rózowo, i chcialabym uprzejmie zapytac czy
> taki typ podoba sie kobietom?
Jak cholera.

> to bardzo prosze o informacje-
> natychmiast wymienie farbe rózówa na zielona !!!!
Wymien i nie pierdol.

> z góry dziekuje
> Józek
Dupa, a nie juzek.

> PS. Waldziu nie martw sie jestem z Toba!
Super :*

--
Waldemar.

1. Data: 2005-10-30 19:50:45

Od: Waldemar <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. wrote:
> nastepny troll
Co to jest troll?

--
Waldemar.

1. Data: 2005-10-30 19:56:55

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> ">>>> typem, ktory wcale lub w niewielkim stopniu dba o siebie?
>
> Myj sie, to wystarczy debilu.

hehehe jesteś walnięty Bluzgaczu, ale czasem Twoje teksty potrafią długo
utrzymać w stanie rozbawienia :)
Pozdr

1. Data: 2005-10-30 20:41:26

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora