Mężczyzna - szczerość - Kobieta

1. Data: 2003-11-19 07:39:39

Temat: Mężczyzna - szczerość - Kobieta
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Przemiłe koleżanki:

PO CO jest wam potrzebna szczerość w związku?

i czy osiągacie ten cel gdy mężczyźni są z Wami W PEŁNI
szczerzy?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2003-11-19 07:50:57

Temat: Re: Mężczyzna - szczerość - Kobieta
Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Przemiłe koleżanki:
>
> PO CO jest wam potrzebna szczerość w związku?
>
> i czy osiągacie ten cel gdy mężczyźni są z Wami W PEŁNI
> szczerzy?

Skąd wiesz że są " w pełni szczerzy"??
To może wiedzieć tylko mężczyzna - kobieta co najwyżej może domniemywać (i
odwrotnie - jeśli mówimy o szczerości kobiety względem mężczyzny)

3. Data: 2003-11-19 08:10:29

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Przemiłe koleżanki:
>
> PO CO jest wam potrzebna szczerość w związku?

Potrzebna nam jest do szczescia :-)
Nie wyobrazam sobie budowac zwiazku na klamstwie.Jezeli decyduje sie byc z
kims,miec z nim dzieci,wspolnie do czegos dazyc musze miec do niego
zaufanie.Wiadomo ze nigdy nie bede miala 100%-owego zaufania bo nawet sama
sobie nie ufam na tyle procent :-) Ale fajnie byloby nie doswiadczac
przykrych niespodzianek w postaci oszust,klamstw itp.

> i czy osiągacie ten cel gdy mężczyźni są z Wami W PEŁNI
> szczerzy?

Fajnie byloby ,ale tak jak napisal Rafal nigdy nie ma pewnosci czy mezczyzna
jest w pelni szczery.Poza tym jak zauwazylam niektorzy lubia zatajac prawde
dla swietego spokoju,aby baba mu nie gderala lub mowic to co one chca
uslyszec.Nie luuubie tego :-)

Magda

4. Data: 2003-11-19 08:53:11

Od: "Jakubowscy" <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Przemiłe koleżanki:
> PO CO jest wam potrzebna szczerość w związku?

Szczerość w związku jest potrzebna po to, żeby on w ogóle mógł się udać. Nie
będę się tu rozwodzić bo sprawa jest prosta: nie ma szczerości - nie można
mówić o przyjaźni, zaufaniu, ogólnie - o budulcach zdrowego, nietoksycznego
związku.

> i czy osiągacie ten cel gdy mężczyźni są z Wami W PEŁNI
> szczerzy?

Wiesz, tak jak we wszystkich sprawach wskazany jest umiar. Fanatyczna
szczerość może stać się zagrożeniem dla związku. W zdrowym związku szczerość
jest podawana taktownie, delikatnie (nie stawiajcie tu znaku równości z:
"pokrętnie" i "niepełnie"). Tak, myślę, że właśnie o to chodzi: jeśli ludzie
się kochają, potrafią być ze sobą szczerzy nie raniąc się nawzajem. Może
stanę się w waszych oczach naiwna, ale uważam, że mój mąż jest ze mną W
PEŁNI szczery, ale nie znaczy to, że mówi mi absolutnie o wszystkim co myśli
czy robi. Jest ze mną na tyle szczery, na ile "wymaga" tego nasz związek,
tak jak i ja mam przed nim swoje malutkie sekrety. Człowiek zanadto szczery
czuje się jak obnażony, odarty ze swego rodzaju autonomii. Zresztą na
pomyślność związku składa się również wiele innych czynników. Trzeba znaleźć
złote środki, obie osoby powinny czuć się ze sobą bezpiecznie. A poza tym,
jeśli dwoje ludzi się kocha, o pewnych rzeczach nie muszą sobie mówić,
rozumieją się bez słów, i to też jest pewien rodzaj szczerości.

Pozdrawiam,
Ola

5. Data: 2003-11-19 08:55:44

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PO CO jest wam potrzebna szczerość w związku?

Po to być czuć sie pewnie i bezpiecznie, móc ufać, czuć ze ma się partnera w
mężczyźnie

> i czy osiągacie ten cel gdy mężczyźni są z Wami W PEŁNI
> szczerzy?
No cóż właśnie otworzyły mi się oczy i......
szczerze, właśnie mam taka sytuację - facet nie jest ze mną szczery- mówi
jedno ( chyba tylko żeby uspokoić mnie) a potem robi drugie - myśląc ze ja
nie wiem.]
Przy próbie szczerej rozmowy - bez wymyslania co kto komu zrobił itp -
wmawia mi, że przecież on dla mnie wszystko i co ja w ogóle chce.

Tak więc cel nie został osiągnięty - więc - trudno powiedzieć co dalej....

Pozdr
Kasia

6. Data: 2003-11-19 10:32:25

Temat: Odp: Mężczyzna - szczerość - Kobieta
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakubowscy <j...@R...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpfb01$fer$...@n...atman.pl...

> Wiesz, tak jak we wszystkich sprawach wskazany jest umiar. Fanatyczna
> szczerość może stać się zagrożeniem dla związku.

<CIACH>

Wyciełam dużo, ale zgadzam się ze wszystkim. Również z tym, że przesadna
szczerość obnaża człowieka. Szczerość - tak, ekschibicjonizm - nie ;)

pozdrawiam

Monika

7. Data: 2003-11-19 10:54:40

Temat: Re: Odp: Mężczyzna - szczerość - Kobieta
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bpfgub$3r0$1@nemesis.news.tpi.pl>, i...@w...pl says...

> [...]
>
> Wyciełam dużo, ale zgadzam się ze wszystkim. Również z tym, że przesadna
> szczerość obnaża człowieka. Szczerość - tak, ekschibicjonizm - nie ;)

Jesli druga strona tego nie chce.
Jesli obie strony sie zgadzaja, mozna byc szczerym bez zadnych granic.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

8. Data: 2003-11-19 10:58:28

Temat: Odp: Odp: Mężczyzna - szczerość - Kobieta
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M...@n...onet.pl...
> Jesli druga strona tego nie chce.
> Jesli obie strony sie zgadzaja, mozna byc szczerym bez zadnych granic.

Łącznie z siusianiem przy otwartych drzwiach ??

pozdrawiam

Monika

9. Data: 2003-11-19 11:08:35

Od: "puchaty" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Łącznie z siusianiem przy otwartych drzwiach ??

Nie pamiętam tytułu tego filmu.
Po pierwszym pocałunku i po pierwszym stosunku główny bohater zapytał
partnerkę:
"Czy jesteś gotowa na kolejny etap w naszym związku?"
Po otrzymaniu potwierdzenia zaczął siusiać (do klozetu) podczas gdy ona
brała w tej samej łazience kąpiel.

Monika - widać ten etap jest jeszcze przed Tobą ;-)))

puchaty

10. Data: 2003-11-19 11:09:32

Temat: Re: Odp: Odp: Mężczyzna - szczerość - Kobieta
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bpfif8$8h0$1@nemesis.news.tpi.pl>, i...@w...pl says...

> Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:M...@n...onet.pl...
>

> Łącznie z siusianiem przy otwartych drzwiach ??

Hmmm czy naprawde to jest wg Ciebie szczerosc? No coz, Twoja definicja.
Wg mnie nie ma to nic wspolnego ze szczeroscia, ale nie widze problemu w
przebywaniu w lazience mojej TZ w trakcie takich czynnosci.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -
thomas jefferson

ślub w innym miescie - problem
ech
Intercyza