Re: Mężczyźni i niemężczyźni

From: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mężczyźni i niemężczyźni
Date: Sun, 29 Oct 2006 14:23:40 +0100

Hanka wrote:

> Zakładam,że Ty oczywiście posiadłeś tęże.(tę-że??)

Niestety nie, jest dokładnie odwrotnie. M.in. z tego powodu czuję się mało
wartościowy. Mam silne kompleksy na tym tle. Podziwiam ludzi, którym udaje
się taką wiedzę nabywać. Jest to zadanie na najbliższe ~10 lat (w krótszym
czasie nie opanuje się nawet najbardziej podstawowych podstaw).

> A powiedz mi,proszę, jak bardzo Twoje partnerki są
^^^^^^^^^^^^^^^

Nie mam. Jak będzie za 10-15 lat, nie wiadomo. Najpierw muszę stać się
pełnoprawnym człowiekiem, nad resztą zastanowię się później. Jestem,
powiedzmy, w fazie moratorium - jak pakiet TCP/IP tunelowany przez sieć
ATM. Na razie patrzę na wszystko (m.in. związki między kobietami i
mężczyznami) tak, jak się patrzy z pędzącego (przynajmniej 200 km/h)
ekspresu na małe stacyjki (i miasteczka, gdzie mimo wszystko też toczy się
jakieś życie) mijane po drodze. Oczywiście, to wszystko jest ciekawe, ale
"mnie to nie dotyczy" (jak powiedział facet, którego pies ugryzł w
protezę).

> zadowolone z posiadania przez Ciebie w.w umiejętności?

Problem polega na tym, że jeszcze nie posiadam tych umiejętności w stopniu
chociażby miernym. Bardzo chcę je zdobyć. Śni mi się to wszystko nawet w
nocy (wiadomo - chłodnemu gleb na myśli, jak mawiał pastor William
Archibald Spooner).

> I napisz jeszcze coś ciekawego jako condicio sine
> qua non poprawienia nam humoru (pogoda dzisiaj
> fatalna :)

Lubię taką pogodę. Jest cudowna :)

--------

Niestety od pewnego czasu moje życie wygląda jak pointa znanego dowcipu:

Zorganizowano zawody we wbijaniu gwoździa głową.
Pierwszy wbija Niemiec. Wynik: za 10 uderzeniem.
Drugi wbija Polak. Wynik: za 5 uderzeniem.
Trzeci wbija Rosjanin. Wynik: za 1 uderzeniem.
Ogłoszono wyniki:
Polak: pierwsze miejsce,
Niemiec: drugie miejsce,
Rosjanin: zdyskwalifikowany - wbił gwóźdź nie tą stroną.