Re: Mezczyzni musza wiginac.

1. Data: 2000-05-02 01:31:49

Temat: Re: Mezczyzni musza wiginac.
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

>Ee... My sa tylko takie gawedziarze. Duzo ryczymy, malo mleka dajemy...

No nie - tego jeszcze nie bylo, zeby facet siebie krowa nazwal ;-)))))
Brawa dla tego Pana za odwage! :-P

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-05-02 09:21:39

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaS wrote:

> No nie - tego jeszcze nie bylo, zeby facet siebie krowa nazwal
> ;-))))) Brawa dla tego Pana za odwage! :-P

Jestem kobieta, ktora podszywa sie pod faceta, zeby dokopac
i osmieszyc ten niedorobiony podgatunek. :))
Oczywiscie zartuje. Wydaje mi sie, zem jest chlop co sie patrzy,
ale nie przeszkadza mi to patrzec na facetow
'Szeroko Otwartymi Oczami'.

Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi. ;-)) He, he...

--

uwaganiepowtarzalnaokazja

Re: Mezczyzni musza wiginac.
Re: Mezczyzni musza wiginac.
Odp: Re: Odp: miĹ?oÂśÄ? ubrana w sĹ?owa,,,
Re: kobiety czy mezczyzni?
Imie dla zwierzatka mieszkajacego w mojej babie.