Mezczyzni z dlugimi wlosami?

1. Data: 2003-04-29 12:38:25

Temat: Re: Mezczyzni z dlugimi wlosami?
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomMeR" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:pan.2003.04.29.12.39.11.365278@wp.pl...

> Hej...
>

> I co Wy na takie cus, co sie peta po ulicach? Jak do tego podchodzicie?
> Podoba sie to Wam, czy raczej wywoluje spazmatycznewybuchy smiechu,
> zlosci...???
>
> TMR

mnie się podoba choć nie u każdego i zależy jak długie

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-04-29 12:39:28

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I co Wy na takie cus, co sie peta po ulicach? Jak do tego podchodzicie?
> Podoba sie to Wam, czy raczej wywoluje spazmatycznewybuchy smiechu,

Mi się nie podoba, ale nie widzę najmniejszego powodu do spazmatycznych
wybuchów śmiechu ani złości. Zwykła tolerancja.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-04-29 12:54:38

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> I co Wy na takie cus, co sie peta po ulicach? Jak do tego podchodzicie?
> Podoba sie to Wam, czy raczej wywoluje spazmatycznewybuchy smiechu,
> zlosci...???

Masz jakies kompleksy ??? :P
Bo podejrzewam, ze jestes lysym i w tym doszukujesz sie swojej nieakceptacji
spolecznej ;)
Pociesze Cie, ze ludzie, raczej nie przywiazuja az tak wielkiej uwagii do
wygladu wlosow...
Pozdrawiam dlugowlosy i nie martw sie... pewnie jakas dziewczyna Cie polubi
i zaakceptuje takim jaki jestes..
P.S. nie miej mi za zle, ale twoje pytanie bylo prowokujace... nom chyba, ze
mieszkasz w zapadlej wsi i nigdy
nie widziales dlugowlosego z piekna dziewczyna :P, jesli tak to
przepraszam... lysi zakompleksieni zazwyczaj maja jakies wypudrowane
przesadnie idiotki :), ale to tylko moje skromne zdanie... kazdy moze sie
inaczej do niego ustosunkowac :)
Pozdrawiam Argon

1. Data: 2003-04-29 12:58:12

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
TomMeR <k...@w...pl> wrote in message
> I co Wy na takie cus, co sie peta po ulicach? Jak do tego podchodzicie?

Czasem podoba mi sie, ostatnio widzialam panow z warkoczem calkiem dlugim,
scisle zaplecionym. Jeden byl blond drugi ciemny.Wygladalo ciekawie.
Ale podstawa w kazdym wypadku to czystosc :-)
No i dopasowanie do ogolnego image.

Pozdrawiam
Goska

1. Data: 2003-04-29 13:04:53

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi się zdecydowanie bardziej podobają niż męzczyzni bez włosów!Długie włosy
maja jakis styl!

Pozdrawiam

Żabcia numer 007 (do Ewy Sherr)

1. Data: 2003-04-29 13:20:14

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia <p...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Długie włosy maja jakis styl!

Jaki?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-29 13:20:43

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I co Wy na takie cus, co sie peta po ulicach? Jak do tego podchodzicie?
> Podoba sie to Wam, czy raczej wywoluje spazmatycznewybuchy smiechu,

Moj kolega w pracy ma przepiekne, zadbane, dlugie do pasa wlosy. I sa to
jedne z najpiekniejszych wlosow, jakie w zyciu widzialam. Wyglada w nich
fantastycznie. Inny kolega, tym razem ze studiow tez mial przepiekne i
dlugasne, tylko sie, wariat, scial na jezyka. Nie darowalam mu tego :))
Ogolnie: niech sobie nosza, jak chca, co mi do tego. Ani mnie to zachwyca,
ani mi przeszkadza. Warunek: ladnie wygladaja wlosy zadbane, nie jakies
tluste straki (stronki). to zreszta bez wzgledu na plec.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-29 13:29:03

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie lubie..nie wiem czemu...moze dlatego ze wiekszosc panow ma je zanidbane
co wywoluje u mnie wymioty.
no coz tak juz mam.
pozdrawiam :)

--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-04-29 13:34:16

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> ladnie wygladaja wlosy zadbane

Własnie! Żebyście widzieli jak w słońcu lśnią te moje 3mm, a jak na
wietrze falują... :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|