Miałem straszny wypadek

21. Data: 2005-01-21 12:10:58

Temat: Re: chory człowiek - ale umysłowo
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Marta niepotrzebnie się denerwujesz ten ktoś jest na tyle głupi że i
> tak nie zrozumie o co ty się denerwujesz. Choć przyznam że gdybym
> spotkał tego neandertalczyka miałby bliskie spotkanie z moimi kulami a
> to zwykle bolesne jest...

A jeśli jego np. taki list trafi na grupe (cytat):
"Może powinienem mu zasugerować zmianę karmy dla tego psa bo... się
wykończy.
Albo on albo ja, bo zbieranie tej płynnej kupy jest na prawdę nie przyjemne
cholernie uciążliwe. Poradźcie co mam zrobić. Dzięki." - to można poradzić,
żeby zjadł, skoro nie ma nóg i reki. To najszybszy sposób dla tego rodzaju
niesprawności.
HuSadam

To, kim naprawde jestes, zachowaj w tajemnicy!
Rh (+) - film Jaroslawa Zamojdy - w kinach od 21 stycznia
Wez udzial w konkursie --> http://akcje.interia.pl/f/rhplus/

22. Data: 2005-01-21 14:19:12

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-)
Ja nie wiem co Wy od tego faceta chcecie, wszak on jest nie tylko
niepełnosprawny ale bardo niepełnosprawny, bo debilizm to chyba też
niepełnosprawność (chyba) no może inaczej nie debilizm ale choroba
psychiczna, musimy mu pomóc, aby się facet nie męczył ale jak hmmm ;-) nie
bardzo wiem. Może zrobimy mu dogoterapię mam takiego pieska może go trochę
potarmosi ;-).
pozdrawiam Wiesław W.

23. Data: 2005-01-21 17:35:43

Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław wrote:

> bo debilizm to chyba też
> niepełnosprawność (chyba)

Nie chyba - na pewno. Upośledzenie umysłowe jest niepełnosprawnością.
Choć z drugiej strony współcześnie nie używa się już pojęć typu:
kretyn, debil czy imbecyl - głównie ze względu na ich mocno pejoratywne
zabarwienie.

Pozdrawiam,

Marcin

24. Data: 2005-01-22 15:19:17

Temat: Re: Miałem straszny wypadek
Od: "The Devil" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Prażmowski" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jechałem swoim fiatem 126p ulicą. Aż tu nagle z lewej strony wyskoczył
> pędzący
> mercedez-benz. Teraz jestem sparaliżowany i nie mam nóg i jednej ręki. I w
> ogóle
> to leżę w piaski a napisanie tego tekstu zajeło mi 40 minut bo piszę
> patykiem
> który trzymam w zembach. Zaraz przychodzi siostra zmienić mi pieluchę więc
> muszę
> szybko kończyć. Trzymajcie się!

czy wy ludzie jestescie tez umyslowymi inwalidami ?
odnocze takie wrazenie
toz to troll jakich malo

wystarczy sie sekunde zastanowic aby stwierdzic ze to podly zart

obys mial ten wypadek
z calego serca zycze

25. Data: 2005-01-26 22:21:53

Temat: Odp: Miałem straszny wypadek
Od: "Zbigniew" <W...@t...radom.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo piszę patykiem
> który trzymam w zembach.

Stary, powiedz nam jak piszesz polskie znaki?

26. Data: 2005-01-26 23:05:57

Temat: Re: Odp: Miałem straszny wypadek
Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew wrote:
> bo piszę patykiem

> Stary, powiedz nam jak piszesz polskie znaki?

To akurat da się zrobić. Klawiatura polska maszynistki i polskie znaki
diakrytyczne można uzyskać bez alta.
Niemniej osobnik któy rozpoczął wątek to głupiec i cham jakich mało,
więc nie ma sensu się nad tym dalej rozwodzić.

Pozdrawiam,

Marcin

27. Data: 2005-01-27 08:55:08

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-01-27 00:05,Na grupie pl.soc.inwalidzi Marcin
Wieczorek napisał(a):

> [...]
> Niemniej osobnik któy rozpoczął wątek to głupiec i cham jakich mało,
> więc nie ma sensu się nad tym dalej rozwodzić.

A tak z ciekawości powiedz mi jak ti z robić żeby alt nie używać :)
krok po kroku nie potrzebne mi ale może komuś się przyda

--
Piotr M:)
*Mozesz kupić ksiażkę*

28. Data: 2005-01-27 09:16:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 27-stycznia-2005 o godzinie 09:55:08 Piotr M :) napisał/a

>A tak z ciekawości powiedz mi jak ti z robić żeby alt nie używać :)
>krok po kroku nie potrzebne mi ale może komuś się przyda

Wygodnie jest wówczas mieć inną klawiaturę, i w ustawieniach
klawiatury wpisac właśnie "polska maszynistki". Tyle, że w tej
klawiaturze jest zupełnie inny układ znaków i trzeba się przestawić.
Układ znaków jest taki, jak w polskiej maszynie do pisania.

Adam Pietrasiewicz

29. Data: 2005-01-27 09:22:09

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-01-27 10:16,Na grupie pl.soc.inwalidzi Adam
Pietrasiewicz napisał(a):

> [...]
> klawiaturze jest zupełnie inny układ znaków i trzeba się przestawić.
> Układ znaków jest taki, jak w polskiej maszynie do pisania.

uhm czyli na zwykłej standardowej klawiaturze nie do zrobienia no
szkoda :-)

30. Data: 2005-01-27 09:28:52

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 27-stycznia-2005 o godzinie 10:22:09 Piotr M :) napisał/a

>uhm czyli na zwykłej standardowej klawiaturze nie do zrobienia no
>szkoda :-)

Ogólnie, to śmieszne, że "zwykła, standardowa" to jest amerykańska...
Faktycznie, tak uznaliśmy, a przecież kiedyś, gdy się głównie pisało
na maszynie do pisania, to "standardowa" klawiatura w Polsce nie
wyglądała tak, jak w USA.

Skądinąd na przykład Francuzi zachowali swoje standardy i u nich
"standardowa" klawiatura, to klwiatura AZERTY (a nie QWERTY jak
amerykańska) ze wszystkimi znakami specjalnymi i akcentami.

Adam Pietrasiewicz

slownik pojec poprawnych
nowicjusz, jak starac sie o wyjazd do sanatorium. .:: Kraków ::.
sorki, robie malutki test, czy mnie czytacie?
moze ktos potrzebuje?