Miałeś chamie, złoty róg...?

11. Data: 2013-07-22 23:59:12

Temat: Re: Miałeś chamie, złoty róg...?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:55:47 +0200, Ikselka napisał(a):

> Dlatego bulwersuje mnie fakt gorliwości w sprawdzaniu tych, którzy
> ulokowali tam pieniądze - bo sprawdzanie tego to powinna być sprawa
> drugorzędna w całym problemie. A nie PIERWSZORZĘDNA.

...i aż ciśnie sie na usta pytanie, czy aby całe to AmberGold to nie była
jedna wielka pułapka na ludzi z kasą i dlatego uchodziło płazem notoryczne
nieplacenie podatków i delikatnie mówiąc nieproporcjonalne do wkładu zyski
figuranta-założyciela...
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

12. Data: 2013-07-23 09:30:39

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 22 Jul 2013 23:55:47 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> a) jak (czyt. dzięki KOMU) człowiek znikąd mógł dostać wszelkie
> uprawnienia do założenia TAKIEJ firmy

do prowadzenie takiej firmy nie potrzeba żadnych specjalnych uprawnień,
zezwoleń czy koncesji. Ciekawsze jest skąd miał kasę na start skoro
siedział za niezapłacenie 3tys. grzywny

> [...]
> ulokowali tam pieniądze - bo sprawdzanie tego to powinna być sprawa
> drugorzędna w całym problemie. A nie PIERWSZORZĘDNA.

bo jest drugorzędna ale dziennikarze chętnie robią sensację i ofiary z
ludzi co chcieli szybko pomnozyć kapitał wiedząc, ze to lewy interes.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

13. Data: 2013-07-23 14:00:04

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 23:59, Ikselka pisze:

> [...]
> nieplacenie podatków i delikatnie mówiąc nieproporcjonalne do wkładu zyski

jak pomyślisz sama wpadniesz na odpowiedź - pan P. po prostu był
"słupem" z doświadczeniem - ot taka nowoczesna być może mafia, która
potrzebowała firmy do "prania" kasy z innych lewych interesów, metoda
prosta do czasu kiedy złoto drożało - jak by tak było dalej interes by
kręcił się w najlepsze, a tu "zonk" złoto znacznie straciło i pojawiły
się problemy.

14. Data: 2013-07-24 00:22:42

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 23:59:12 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> nieplacenie podatków i delikatnie mówiąc nieproporcjonalne do wkładu zyski

Ja rozumiem, że niechcący można się ciulnąć i wpisać coś nie na tej grupie co trzeba.
Sama zresztą gdzieś tam parę wpisów wcześniej zreflektowałaś się. Tymczasem ciągniesz
dalej śmierdzące tematy, przeco w pl.rec.kuchni robisz fetor. Puszczanie bąków w
kuchni raczej niezbyt dobrze świadczy, że tak powiem...

15. Data: 2013-07-24 01:34:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-24 00:22, s...@g...com pisze:

> [...]
bąków w kuchni raczej niezbyt dobrze świadczy, że tak powiem...

Za to, o paradoksie, na docelowej grupie nikt się na temat nie zająknął
- pewnie stąd to dalsze parcie na szkło.

16. Data: 2013-07-24 06:24:45

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-

>Tymczasem ciągniesz dalej śmierdzące tematy, przeco w pl.rec.kuchni
robisz fetor.
>Puszczanie bąków w kuchni raczej niezbyt dobrze świadczy, że tak powiem...

Desperacko szuka rozmówców. Byle gdzie, byle o czym, byle by byli, byle
do kogoś coś gadać. Niewesołe.

17. Data: 2013-07-24 18:03:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 15:22:42 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
bąków w kuchni raczej niezbyt dobrze świadczy, że tak powiem...

Nie ciągnę tego sama ze sobą. Ktoś chciał pogadać, to i w kuchni widac
można.

18. Data: 2013-07-26 11:05:09

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-24 06:24, Sara pisze:
> W dniu 2013-07-24 00:22, s...@g...com pisze:
>

> Desperacko szuka rozmówców. Byle gdzie, byle o czym, byle by byli,
> byle do kogoś coś gadać. Niewesołe.

Tak Saro, z wielkim ubolewaniem stwierdzam że staczasz się w zawrotnym
tempie, skoro zaczynasz wtórować nawet tak zadeklarowanemu chamowi jak
Andy. Czysta desperacja, pytanie tylko czym spowodowana - czujesz się
zdominowaną przez Ikselkę czy coś w tym stylu i próbujesz się w ten
sposób na Niej odegrać? Przecież to żenada.

19. Data: 2013-07-26 13:48:14

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-26 11:05, Trybun pisze:

> Tak Saro, z wielkim ubolewaniem stwierdzam

Retoryka cud miód, Ty tak serio?

> że staczasz się w zawrotnym
> tempie,

coraz lepiej :)
Nieprawdaż, jak to miło, ze się tu nade mną stoczoną pochylasz, jako nad
tym świeżo narodzonym królewięciem nieszczęsnym.

skoro zaczynasz wtórować nawet tak zadeklarowanemu chamowi jak
> Andy.

Nie znam twoich tu kolegów, ani waszych układów.

Czysta desperacja, pytanie tylko czym spowodowana - czujesz się
> zdominowaną przez Ikselkę czy coś w tym stylu i próbujesz się w ten
> sposób na Niej odegrać? Przecież to żenada.

Jasne, jasne, bo moje życie to e-życie, więc walczę o e-dominację na
grupach, produkując pierdyliony bzdurnych postów na każdy temat :)

20. Data: 2013-07-28 09:09:01

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-26 13:48, Sara pisze:

> Retoryka cud miód, Ty tak serio?

Gorzka prawda, a nie miód.

> coraz lepiej :)
> Nieprawdaż, jak to miło, ze się tu nade mną stoczoną pochylasz, jako
> nad tym świeżo narodzonym królewięciem nieszczęsnym.

Moje uwagi w tych dwu sprawach dotyczą zupełnie innych problemów. W
jednym zniewolenia jednostki, a w Twoim to sama wiesz o co chodzi.

> skoro zaczynasz wtórować nawet tak zadeklarowanemu chamowi jak
>
> Nie znam twoich tu kolegów, ani waszych układów.

To akurat jest bez znaczenia, zadeklarowałaś się i jeszcze na dodatek
dołożyłaś cegiełkę w chamowatym ataku na usera..

> Czysta desperacja, pytanie tylko czym spowodowana - czujesz się
>
> Jasne, jasne, bo moje życie to e-życie, więc walczę o e-dominację na
> grupach, produkując pierdyliony bzdurnych postów na każdy temat :)

Wobec tego jeszcze bardziej nie rozumiem Twojego tekstu w którym
wtórujesz chamusiowi. Myślę że jednak chodzi o wrażenie że się jest
zdominowanym i ma miejsce próba odegrania się na dominatorze (Ikselce).

Etykieta prawdę ci powie!
Ekościema
Co zamiast szpinaku?
Natura...