Co zamiast szpinaku?

1. Data: 2013-07-15 16:23:50

Temat: Co zamiast szpinaku?
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię szpinak, w różnych postaciach.
Taki podsmażany jako warzywko do dań, albo
z białym serem do makaronu, klusek, lub pierożków.

Ale w ogródku dość niewdzięczny jest w uprawie i marnie
mi się udaje.
Podobno dobry jest jarmuż użyty w kuchni analogicznie jak szpinak.
Jeszcze nie próbowałem, spróbuję.

A może macie swoje doświadczenia jaką zieleninę można spożytkować
jako "zastępstwo" szpinaku?

2. Data: 2013-07-15 16:28:18

Temat: Re: Co zamiast szpinaku?
Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 16:23, michalek pisze:
> [...]
> Jeszcze nie próbowałem, spróbuję.
>
> A może macie swoje doświadczenia jaką zieleninę można spożytkować

Rzymską sałatę, rukolę, młodą kapustę. Zależy, do czego.

Ewa

3. Data: 2013-07-15 16:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:23:50 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
> Jeszcze nie próbowałem, spróbuję.
>
> A może macie swoje doświadczenia jaką zieleninę można spożytkować

Jarmuż jest bardzo dobry i też nadaje się do mrożenia. Także sałata
rzymska, NA GORĄCO.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

4. Data: 2013-07-15 17:30:55

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:23:50 +0200, michalek napisał(a):
>

> Jarmuż jest bardzo dobry i też nadaje się do mrożenia. Także sałata
> rzymska, NA GORĄCO.
Hm, liscie endywii czyli sałaty rzymskiej przysmażone na oliwce z
czosnyczkiem, do tego filet cielęcy w kokosowej panierce... Marzenie
apostołów... I Chianti....
pozdr
Stefan

5. Data: 2013-07-15 17:35:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 17:30:55 +0200, Stefan napisał(a):

> Hm, liscie endywii czyli sałaty rzymskiej przysmażone na oliwce z
> czosnyczkiem, (...) Marzenie
> apostołów... I Chianti....

To dokładnie mój niedzielny (domowy) obiadek - ale do niego białe
półwytrawne bordeaux :-)

6. Data: 2013-07-15 21:29:43

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 17:30, Stefan pisze:
> do tego filet cielęcy w kokosowej panierce...

Co to za panierka? Proszę mi się tu zaraz wyspowiadać! :)

Ewa

7. Data: 2013-07-15 22:04:55

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Co to za panierka? Proszę mi się tu zaraz wyspowiadać! :)
>
> Ewa
lekko zabejcowany filecik w oliwie i ziołach (ja preferuję rozmaryn, ale
ciut ciut) i otaczany w banalnych wiórkach kokosowych, smazymy do złotego i
na chwilę do piekarnika, aby doszły...
Ot i więcej grzechów nie pamietam.
pozdr
Stefan

8. Data: 2013-07-15 22:14:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 22:04:55 +0200, Stefan napisał(a):

> otaczany w banalnych wiórkach kokosowych,

O nie. Paskudztwo.

9. Data: 2013-07-16 10:06:22

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 22:04, Stefan pisze:

> [...]
> ciut ciut) i otaczany w banalnych wiórkach kokosowych, smazymy do złotego i

No nieźle, nieźle. Na smażenie wiórków kokosowych bym chyba nie wpadła.
Trza kiedyś spróbować.
Idź i nie grzesz więcej. ;)

Ewa

10. Data: 2013-07-16 10:29:41

Od: "po" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" napisał w wiadomości grup

A może macie swoje doświadczenia jaką zieleninę można spożytkować
jako "zastępstwo" szpinaku?

Komosa biała.

Natura...
PANSLAVISTO!