Zupa Szczawiowa

1. Data: 2013-07-10 10:44:42

Temat: Zupa Szczawiowa
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Hmmm.., sama nazwa nieciekawa, ale... Moja Babcia robiła ją wyśmienicie!! Robiłem
toto z pamięci: do tego jajco na twardo, lubczyk, na chłodno, na ciepło próbowałem, i
za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie uzyskać. Macie
jakieś pomysły ??

2. Data: 2013-07-10 10:56:12

Temat: Re: Zupa Szczawiowa
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 10:44, s...@g...com pisze:
> [...]
za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie uzyskać. Macie

Smażyłeś szczaw?

3. Data: 2013-07-10 11:47:48

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie uzyskać. Macie

A czego w smaku Ci zabrakło?Jeśli mdła, to może za mało szczawiu?
Szczaw trzeba króciutko przesmażyć na patelni, na maśle lub oliwie.
Potem wrzucić do rosołu (wywaru), chwilę pogotować, zmiksować i zabielić
śmietaną. Przynajmniej ja tak robię. Czasem miksuję też marchewkę
gotowaną z wywaru, a nawet seler i pietruszkę (zwłaszcza jeśli młode, to
szkoda wyrzucać).

Ewa

4. Data: 2013-07-10 11:48:04

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 10:56:12 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

> [...]
próbowałem, i za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie

Ty chyba tak!!

5. Data: 2013-07-10 12:23:51

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 11:47:48 UTC+2 użytkownik Feniks z popiołów napisał:

> [...]
>
> śmietaną. Przynajmniej ja tak robię. Czasem miksuję też marchewkę
>
> gotowaną z wywaru, a nawet seler i pietruszkę (zwłaszcza jeśli młode, to

Chyba jesteś blisko,ale... do jasnej cholery, czy już wszystkim odrąbało z tym
miksowaniem? A może jajca na twardo zmiksować z wędzonym boczkiem i arbuzem?! Totalny
pierdolec na punkcie syfilycznych kremów zamiast zupy przywędrował do nas, Wuj wie
skąd.

6. Data: 2013-07-10 12:28:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 01:44:42 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie uzyskać. Macie

Ja robię bez lubczyku, za to z czosnkiem - BAJKA.
No i podstawa sprawy - dobry rosół, nie zupka na wodzie.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

7. Data: 2013-07-10 12:34:22

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 12:23, s...@g...com pisze:

> [...]
pierdolec na punkcie syfilycznych kremów zamiast zupy przywędrował do nas, Wuj wie

Jajec nie miksować!
Jak lubisz włókniste zielone glony między zębami, to nie miksuj w ogóle. ;)
Dzięki zmiksowaniu zupa zyskuje fajną jednolitą konsystencję. Ja lubię.

Ewa

8. Data: 2013-07-10 12:38:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 03:23:51 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
pierdolec na punkcie syfilycznych kremów zamiast zupy przywędrował do nas, Wuj wie

Zębów ludzie nie mają :-)

9. Data: 2013-07-10 12:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 12:34:22 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> [...]
> Dzięki zmiksowaniu zupa zyskuje fajną jednolitą konsystencję. Ja lubię.

Ja ne lubię niemowlęcych papatuch. Warzywa i szczaw w zupie jak najbardziej
lubię widoczne i je w takiej postaci chętnie zjadam, szaroburozielona maź
mnie nie zachęca do konsumpcji.

10. Data: 2013-07-10 12:58:18

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 12:40, Ikselka pisze:

> [...]
> lubię widoczne i je w takiej postaci chętnie zjadam, szaroburozielona maź

Zębów nie masz, to glony nie mają Ci między co włazić. 333-)

Ewa

GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Babka cytrynowa jak od Sowy
Re: Cummul - przyprawa ktorej nie znam