Microgynon i harmonet

1. Data: 2002-04-22 13:46:39

Temat: Microgynon i harmonet
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli moja dziewczyna brała przez dwa miesiące Harmonet (jej pierwsze
pigułki), a teraz zmieni je na Microgynon, to czy antykoncepcja jest zachowana?

2. Data: 2002-04-22 15:15:03

Temat: Re: Microgynon i harmonet
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.

3. Data: 2002-04-22 22:16:23

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jeśli moja dziewczyna brała przez dwa miesiące Harmonet (jej pierwsze
> pigułki), a teraz zmieni je na Microgynon, to czy antykoncepcja jest
zachowana?

> --
zalezy od tego jak zmieni...
nowy preparat nalezy wziac pierwszego dnia krwawienia, a nie po 7 dniach
przerwy...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-04-22 22:18:48

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm...? A czy nie jest aby tak, że jeśli się zmienia z preparatu
słabszego na silniejszy, to spokojnie można wziąć po 7 dniach? Że jak
się przechodzi na słabszy to trzeba od pierwszego dnia krwawienia?

--
Kami (niekumata hormonalnie)
____________________________

5. Data: 2002-04-22 23:11:03

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie tyle pierwszego dnia krwawienia, co bez robienia 7 dniowej przerwy.
pozdr tolo

6. Data: 2002-04-23 11:20:27

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zachowana?

> zalezy od tego jak zmieni...
> nowy preparat nalezy wziac pierwszego dnia krwawienia, a nie po 7 dniach
> przerwy...

Wybaczcie, ale nie mogę się powstrzymać...
TO DLACZEGO GO K****Y NĘDZY LEKARZ JEJ TEGO NIE POWIEDZIAŁ????!!!!!?????

7. Data: 2002-04-23 19:29:44

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybaczcie, ale nie mogę się powstrzymać...
> TO DLACZEGO GO K****Y NĘDZY LEKARZ JEJ TEGO NIE POWIEDZIAŁ????!!!!!?????

zapytaj lekarza...
on Ci do K****y nedzy powie...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

8. Data: 2002-04-23 20:25:33

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Apr 2002 21:29:44 +0200, "WaldiM" <w...@a...pl>
wrote:

>zapytaj lekarza...
>on Ci do K****y nedzy powie...

Heh, ja tam wcale się nie dziwie, że chłopak się uniósł...
No ale powiedz WaldiM, czy lekarz nie powienien powiedzieć o tym, że
nowe pigułki mają być przyjmowane bez przerwy? Albo inaczej... Czy
mógł uznać, że nie musi mówić, ponieważ nie trzeba tej przerwy robić?
No ale to jak to w końcu jest, ma być ta przerwa, czy nie. Bo Ty
napisałeś, że musi być...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

9. Data: 2002-04-24 16:22:32

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark at post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mógł uznać, że nie musi mówić, ponieważ nie trzeba tej przerwy robić?
> No ale to jak to w końcu jest, ma być ta przerwa, czy nie. Bo Ty

nie wiem skad sie wzial pomysl nie robienia przerwy wogole...
z taka metoda nigdy sie nie spotkalem...
tak jak pisalem najbezpieczniej jest wziac pierwsza tabletke nowego
opakowania pierwszego dnia krwawienia a to oznacza 2-3 dni po zakonczeniu
poprzedniego opakowania

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

Co sadzicie o uslugach swiadczonych w Medicover (Katowice)?
med 1 zdanie ang>pol
opuchnięta jedna noga
Redbull & surop na kaszel
Grzybica pachwinowa - jak leczyc? jak sie chronic?