Re: Miea ch3opaka... (was: Mie? ch?opaka...)

Data: 2004-04-22 22:30:51
Temat: Re: Miea ch3opaka... (was: Mie? ch?opaka...)
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl>

"Juhas" <u...@p...onet.pl> wrote in
news:c69gmh$78e$6@inews.gazeta.pl:

> Uważasz, że jestem głupi z tego względu, że mam własne zdanie(inne od
> Twojego) i sądzę, że autorka tego wątku może być mądra?

Ten drugi powod jest wystarczajacy.

> ech.... Gdy człowiek szuka pracy przez prawie rok i nigdzie nie może
> się załapać, pomimo tego, że bądź co bądź trochę zna się na rzeczy, to
> chwyta się różnych sposobów zdobywania pieniędzy... Przepraszam...

Mnie nie musisz przepraszac.
Twoja sytuacja wystarczajaco cie tlumaczy i to ja przepraszam za to, ze
uzylem tego marnego(jak sie okazalo) argumentu, aby potwierdzic twoja
glupote.

> Próbuje na różne sposoby zdobyć pieniądze...

Jakie studia skonczyles i dlaczego nie mozesz znalezc pracy?
Podczas nauki olales sprawe i zamiast zdobywac doswiadczenie, bawiles sie?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Po kolacji nie zapomnij o kopulacji.