Re: Mieć chłopaka...

1. Data: 2004-04-21 12:31:23

Temat: Re: Mieć chłopaka...
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Apr 2004 12:28:41 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Dziewczynka
napisal(a):

> To samo z sexem... jeśli ja nie chcę jakiejś formy sexu, to on automatycznie
> jest zwolniony z wierności i może taki sex zrobić z inną kobietą ?

Odpowiedź na powyższe i wszystkie pozostałe pytania: to zależy od
wzajemnych ustaleń między Tobą a "Twoim chłopakiem".

Twoje pytania zdają się być pozbawione sensu. Twierdzę tak, gdyż wydaje mi
się, że jesteś za głupia, żeby spodobać się jakiemuś facetowi.

pozdrawiam!
--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-21 12:54:59

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Twoje pytania zdają się być pozbawione sensu. Twierdzę tak, gdyż wydaje mi
> się, że jesteś za głupia, żeby spodobać się jakiemuś facetowi.

Czekaj, to ja mam do Ciebie następujące pytania.

Czy mógłbyś wytłumaczyć na czym polega owa zalezność, że jeśli jakaś osoba w
Twoim odczuciu jest za głupia by spodobać się jakiemuś facetowi - to jak z
tego wynika, że pytania tej osoby pozbawione są sensu ?

Wyjaśnij zjawisko, że głupia w Twoim odczuciu dziewczyna nie spodoba się
żadnemu facetowi.

I ostatnie pytanie - myśląc o mądrych dziewczynach w Twoim odczuciu,
onanizujesz się szybko czy powoli ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-04-21 12:58:24

Temat: Re: Miea ch3opaka... (was: Mie? ch?opaka...)
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Apr 2004 14:54:59 +0200, na pl.sci.psychologia, Przemysław Dębski
napisal(a):

> I ostatnie pytanie - myśląc o mądrych dziewczynach w Twoim odczuciu,
> onanizujesz się szybko czy powoli ?

Już myślałem, że da się z Tobą podagać, ale widzę, że jesteś ciotą pokroju
cbneta :/
Wybacz, ale w związku z powyższym nie odpowiem Ci na żadne pytanie.

1. Data: 2004-04-21 13:18:33

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już myślałem, że da się z Tobą podagać, ale widzę, że jesteś ciotą pokroju
> cbneta :/
> Wybacz, ale w związku z powyższym nie odpowiem Ci na żadne pytanie.

Jak sobie chcesz. Zapowiadało się nieźle.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-04-21 13:26:56

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Logan"

> wydaje mi
> się, że jesteś za głupia, żeby spodobać się jakiemuś facetowi.

Logan? Przedstawiciel "jakichś facetów"?
Dziewczynko, good for you, żeś "głupia".

fata

1. Data: 2004-04-21 17:02:22

Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> I ostatnie pytanie - myśląc o mądrych dziewczynach w Twoim odczuciu,

Oj, też schodzimy do piwnicy ? :)

1. Data: 2004-04-21 17:35:55

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I ostatnie pytanie - myśląc o mądrych dziewczynach w Twoim odczuciu,
>onanizujesz się szybko czy powoli ?

ROTFL!!!!!!!
<BRAWO!!!!!!!> :)

1. Data: 2004-04-21 17:37:22

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Już myślałem, że da się z Tobą podagać, ale widzę, że jesteś ciotą pokroju
>cbneta :/
>Wybacz, ale w związku z powyższym nie odpowiem Ci na żadne pytanie.

Jeszcze na nikogo na tej grupie nie wjeżdżałem, ale chyba czas najwyższy...
Sorry, ale sam jesteś ciota. Jakie masz prawo oceniania dziewczyny, której
nie znasz?
Jakie masz prawo mówić o niej, że jest głupia i zadaje głupie pytania?

Wiesz co? Nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. Dalej chyba
wiesz, co chcę powiedzieć.

1. Data: 2004-04-21 18:27:50

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Już myślałem, że da się z Tobą podagać, ale widzę, że jesteś ciotą pokroju
> cbneta :/

Masz coś przeciwko pokojowi ? Cbnetowi, Przemysławowi Dębskiemu i całej
reszcie ludzkości ?

> Wybacz, ale w związku z powyższym nie odpowiem Ci na żadne pytanie.

Wogóle nie pisz nic, bynajmniej nie pogorszysz swojej (kiepskiej ) sytuacji.

Wogóle zastanawia mnie jedno - jaki cel miałeś obrażając Dziewczynkę ?

1. Data: 2004-04-21 18:35:46

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Juhas" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> ROTFL!!!!!!!
> <BRAWO!!!!!!!> :)

To cos wg ciebie bylo smieszne? Masz poczucie humoru odpowiednie dla
motlochu...
Wnioski nasuwaja sie same........
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

Re: czemu nie mo?na ca3y czas bya szcze?liwym?
swiezy zwiazek...
Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?
Re: dyskusje
Re: kiedy ktoś na okłamuje...