Mieć czy być?

11. Data: 2013-02-24 20:58:24

Temat: Re: Mieć czy być?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 lutego 2013 09:44:08 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> "Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg - studiowali na prestiżowych
>
> uczelniach, ale przed uzyskaniem dyplomu odeszli ze studiów by robić
>
> karierę."
>
> http://biznes.interia.pl/swiat/news/nie-skonczyli-st
udiow-zarobili-fortuny,1591285,4201

mieć by być i być by mieć
tyle ze jak się już JEST
to posiadanie czegokolwiek
przestaje MIEĆ znaczenie...

12. Data: 2013-03-02 23:21:11

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <68666805-3b8b-4091-8e7b-ebfd551cd9e2
@googlegroups.com>, m...@g...com says...

udiow-zarobili-fortuny,1591285,4201

> mieć by być i być by mieć
> tyle ze jak się już JEST
> to posiadanie czegokolwiek
> przestaje MIEĆ znaczenie...

Zanim zaczniesz się podniecać popatrz na życiorysy - to nie są
osoby, które całe życie spędziły na balangach albo na
rozważaniach, że fajnie byłoby być kimś - całe swoje
wcześniejsze życie spędziły na nauce i łapaniu doświadczenia.

PF

13. Data: 2013-03-03 21:00:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2013 00:21:11 UTC+1 użytkownik Flyer napisał:
> [...]
>
> rozważaniach, że fajnie byłoby być kimś - całe swoje
>
> wcześniejsze życie spędziły na nauce i łapaniu doświadczenia.

i nie mieszkały w Polsce...

14. Data: 2013-03-08 19:13:07

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4e6c5c7-d6a3-401f-98d4-e97c93975353
@googlegroups.com>, m...@g...com says...

udiow-zarobili-fortuny,1591285,4201

> i nie mieszkały w Polsce...

A to akurat nie ma znaczenia. Podejrzewam, że prawdziwie
inteligentni pasjonaci zarabiają dobrą kasę. Pewnie są wyjątki,
ale reszta to albo prawdziwie inteligentni lenie, albo prawdziwi
przeciętnie inteligentni pasjonaci. I oczywiście tłuszcza, czyli
niskie IQ, brak wkładu własnego w zainteresowania, ale za to
duże wymagania.

PF

Hitler
Dla tych co mają sumienie.
Od A do Zet - 6
biorca
Tak patrzę na te mordy polaczków i aż mnie trzesie z obrzydzenia.