Kupilem kosiarke reczna...

1. Data: 2005-04-21 13:06:09

Temat: Kupilem kosiarke reczna...
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... do moich malych trawnikow (dwa przed domem po stronie polnocnej z 20m2, i
trzy w ogrodzie kazdy po 15-20m2, kupilem takowa.
Stwierdzilem ze nie ma sensu inwestowac 300-400 PLn w elektryczna skoro bede
mial wiecej roboty z kablem placzacym sie o moje dwa jarzabki, murki oporowe itd.
A troche machania przec 1h raz w tygoniu mi nie zaszkodzi.
Za dwa miesiace dam Wam znac... czy sklne ta decyzje i halasujacego potwora czy
okaze sie ze to byla trafna decyzja
Pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2005-04-21 13:29:22

Temat: Re: Kupilem kosiarke reczna...
Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3516.00000512.4267a540@newsgate.onet.pl...
> ... do moich malych trawnikow (dwa przed domem po stronie polnocnej z
20m2, i
> trzy w ogrodzie kazdy po 15-20m2, kupilem takowa.

Ja mam takową i sobie chwalę, tylko nie można opuścic koszenia, bo
przerośniętą trawę trudno się tym kosi.

>... moje dwa jarzabki, murki oporowe itd.

To raczej podkaszarke żyłkową warto do tego dokupić.

> A troche machania przec 1h raz w tygoniu mi nie zaszkodzi.
> Za dwa miesiace dam Wam znac... czy sklne ta decyzje i halasujacego
potwora

jak to? Przecież ręczne są dużo cichsze od elektrycznych i spalinowych, a
przynajmniej żadnego kabla, ani smrodu spalin.
pozdrowienia
Ania

3. Data: 2005-04-21 13:43:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> [...]
> A troche machania przec 1h raz w tygoniu mi nie zaszkodzi.
> Za dwa miesiace dam Wam znac... czy sklne ta decyzje i halasujacego potwora czy

Ja tez zaczynalem od recznej, ale przy dluzszej trawie miala
ona zwyczaj "skakania" przez nia. Teraz uzywam akumulatorowej.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-04-21 13:46:48

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> Ja tez zaczynalem od recznej, ale przy dluzszej trawie miala
> ona zwyczaj "skakania" przez nia. Teraz uzywam akumulatorowej.

Najtrudniej jest w nią wjechać [znaczy się zacząć], jak dasz równe tempo
to potem już samo idzie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2005-04-21 14:18:20

Temat: Mieczyki
Od: "Zielona Sosenka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów!

Jest to mój pierwszy post na tej grupie, do tej pory jedynie ją troszkę
podczytywałam....:-)

Od pewnego czasu zapragnęłam jakoś upiększyć dość zaniedbaną działkę mojej
ś.p. babci (a ze jestem dość młoda, nie bardzo się znam na kwiatuszkach ) i
w tym celu nabyłam trochę kwiatków cebukowych i parę sadzonek.Z cebulkowych
są to mieczyki (chyba ze 16 ),liatris ( na 10 kupionych 3 były złe) i
triteleia ( chyba ze 20 cebulek).Ponieważ zakupiłam je już chyba z miesiąc
temu w sklepie ogrodniczym i zauwazyłam że zaczeły puszczać kiełki, nieco
się przestraszyłam i włozyłam je wszystkiedo ziemi w doniczkach..Uczyniłam
to ze 2 tygodnie temu...Teraz moje mieczyki mają chyba z 15 cm wypuszczone
liscie, tylko ze nie są one jednolitej zielonej barwy, ale maja miejsca
takie jak jasnozielone plamki....Czy to jest normalne? W dzień stoją sobie
ładnie na balkonie,natomiast na noc przynoszę je do mieszkania...
Czy jesli wysadzę je po przymrozkach do gruntu przyjmą sie bez problemu?
(ostatnio pewna osoba nastraszyła mnie,że takie" podrosnięte" mieczyki po
wysadzeniu usychają...-bardzo mnie to zmartwiło)
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam,
Lonka

6. Data: 2005-04-21 14:20:21

Temat: Re: Mieczyki
Od: "Zielona Sosenka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och, źle wiadomość wysłałam.
Przepraszam

7. Data: 2005-04-21 19:08:22

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez zaczynalem od recznej, ale przy dluzszej trawie miala
> ona zwyczaj "skakania" przez nia. Teraz uzywam akumulatorowej.

Napisz coś więcej o kosiarce akumulatorowej. Jak długo kosi, jaka moc, jak
długo się ładuje...
--
bluszcz

8. Data: 2005-04-21 19:10:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez zaczynalem od recznej, ale przy dluzszej trawie miala
> ona zwyczaj "skakania" przez nia. Teraz uzywam akumulatorowej.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Obecnie przydałaby się Tobie zwyczajna kosa.

Pozdrawia dla zdrowia boletus

9. Data: 2005-04-22 02:37:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

bluszcz wrote:

> Napisz coś więcej o kosiarce akumulatorowej. Jak długo kosi, jaka moc, jak
> długo się ładuje...

Kosi chyba tak z pol godziny. Zreszta zalezy to od tego czy mocno przycinasz
trawe czy nie. jesli nastawisz na niskie koszenie, a trawa jest wysoka, to
dlugo nie pokosisz. Jesli scinasz tylko troche, to kosisz i kosisz.
W kazdym razie przyjemna rzecz to ze zanim czlowiek sie bardzo zmeczy,
to akumulator sie wyladuje i po prostu juz nie da sie kosic.

Mict nie znam, zreszta sa rozne kosiarki. Laduje sie w zasadzie
przez noc, albo od rana do wieczora.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2005-04-22 02:38:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Obecnie przydałaby się Tobie zwyczajna kosa.

Do czego? Trawe skosilem kosiarka.

Pozdrowienia,
Michal

--