Re: Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...

71. Data: 2010-05-10 15:21:44

Temat: Re: Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 17:15, Ikselka pisze:

> Na tym poziomie już nie operuję - tutaj tylko lemur-hydraulik bez matury.

Bluskrin? ;>

--
Lemuria

72. Data: 2010-05-10 15:25:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:21:44 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> Bluskrin? ;>

Lemurko, idź tam, skontprzyszłaś, bo Ci tu nie służy. Poucz się do matury.

73. Data: 2010-05-10 15:40:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" napisał:

> Tia, "mature, big tits, teens"... :D

Prostestuję. Tylko MILFy :D

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2010-05-10 15:41:00

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 17:25, Ikselka pisze:

> Lemurko, idź tam, skontprzyszłaś, bo Ci tu nie służy.

Ale co mi nie służy? Ja się czuję świetnie :)

> Poucz się do matury.

Etam będę się przemęczać :) Przecież Ty i tak wszystko mi wytłumaczysz
:) A jak nie to zapytasz światowej sławy pilota na placówce w Paryżu w
pobliżu Papieża. Mam nadzieję że nic nie poplątałam? :)

--
Lemuria

75. Data: 2010-05-10 15:41:55

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 17:40, Aicha pisze:

> Prostestuję. Tylko MILFy :D

Ale nie obrażasz mnie w tym momencie?

:D

--
Lemuria

76. Data: 2010-05-10 15:44:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A jak nie to zapytasz światowej sławy pilota na placówce w Paryżu w
> pobliżu Papieża. Mam nadzieję że nic nie poplątałam? :)

Po co pytac? Znajomosci powoduja, ze wiedza ogarnia czlowieka samorzutnie.

77. Data: 2010-05-10 15:45:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:41:00 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> [...]
> :) A jak nie to zapytasz światowej sławy pilota na placówce w Paryżu w
> pobliżu Papieża. Mam nadzieję że nic nie poplątałam? :)

Troszkę Ci sie odbija, ale to z przekarmienia - lemury mają delikatne
żołądki, żółć im się często cofa...

"Niekiedy zaś, gdy skutkiem nadmiernej kurczliwości dwunastnicy jest
zarzucanie żółci do żołądka, odbijania mogą mieć gorzki posmak żółci."
http://www.medonet.pl/dolegliwosci,dolegliwosci-prof
il,1579959,1,zaburzenia-czynnosciowe-zoladka-i-dwuna
stnicy,index.html

78. Data: 2010-05-10 15:46:21

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 17:44, Ghost pisze:

> Znajomosci powoduja, ze wiedza ogarnia czlowieka samorzutnie.

Jak się człowiek w porę nie uchyli to jeszcze w oko może dostać.

--
Lemuria

79. Data: 2010-05-10 15:47:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ten korek to z łańcuszkiem czy bez? No bo wiesz, jak się zassie
> to czasem trudno wyciągnąć... :)

Dowcip mi się przypomniał. Dwie anorektyczki siedzą w wanie.
- Uwaga, trzymaj się - mówi jedna - bo wyciągam korek.

--
Pozdrawiam - Aicha

80. Data: 2010-05-10 15:50:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:46:21 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> Jak się człowiek w porę nie uchyli to jeszcze w oko może dostać.

Wiedza lgnie do wiedzy, jak pieniądz do pieniądza. Jedna i druga zasada to
najpowszechniejsze mechanizmy znajomości. Ja preferuję tę pierwszą, stąd
wasz problem.

Teraz zadowolony?
ŚNIADANKO
Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.
he, he - dobre (coś dla globa - i chyba nie tylko)... :-))
Mnie coś przeraża.