Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu w Warszawie

1. Data: 2004-09-24 13:44:47

Temat: Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu w Warszawie
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu w Warszawie

W tym roku obchody Międzynarodowego Dnia Wegetarianizmu przygotowywane są
przez Bar „Vega” Fundacji „Pożywienie - Darem Serca”, Stowarzyszenie
Empatia oraz Restaurację „Mata Hari”. Program ma na celu promocję zdrowego
stylu życia oraz miejsc związanych
z wegetarianizmem.

W programie: koncert, happening, promocje w wegetariańskich barach i
restauracjach.

KONCERT: Asunta, Etno, Bębny; BAR VEGA al. Jana Pawła II 36c, godz. 18.00.
Muzyka nastrojowa, pozytywna, niezależna, związaną z wegetarianizmem.
Wszyscy artyści są wegetarianami propagującymi ideę wegetarianizmu.

HAPENING: „Wegetarianizm – spróbujesz?”; centrum Warszawy (szczegóły podamy
w późniejszym terminie) g. 12.00.
Przedstawiciele Stowarzyszenia "Empatii" będą rozdawać broszury
informacyjne i rozmawiać ze wszystkimi zainteresowanymi wegetarianizmem.
Prowadzona będzie także sprzedaż wegetariańskich smakołyków przygotowanych
przez Vegavani - wegetariański cathering.

DZIEŃ BEZ MIĘSA: Jest to wspólna inicjatywa restauracji i barów
wegetariańskich - tego dnia przygotowują one w swoim menu specjalną ofertę
- będą sprzedawać wybrane dania po symbolicznej cenie, aby każdy mógł
spróbować potraw wegetariańskich.

* BAR VEGA – Danie za złotówkę! - al. Jana Pawła II 36c, godz. otwarcia:
12-20.00
* MATA HARI – Masala tea – herbata i ciastko za 1 zł – ul. Nowy Świat 52,
godz. 12-20.00
* Restauracja GURU – wszystko za 50%! – ul. Bracka 18, godz. 10-22.00
* Green Way – 2 promocyjne dania w niższych cenach – ul. Szpitalna 6, godz.
10-21.00
* Zielony Świat - Bar, ul. Gałczyńskiego 5/9 (wejście w bramę od ul. Nowy
Świat 42), godz. 10-21.30

Wszystkich serdecznie zapraszamy.
więcej informacji o Międzynarodowym Dniu Wegetarianizmu:
http://empatia.pl/str.php?dz=32
Lista innych miast, ktore dolaczyly do obchodow:
http://empatia.pl/str.php?dz=33&id=194

serdecznie zapraszam :)
i pozdr :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2004-09-24 14:25:28

Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu w Warszawie

Boze. Boje sie otworzyc lodowke, bo Empatia wyskoczy...
Wyluzujcie ludzie.

--
You and me and the devil makes three,
don't need no other lovin' babe

1. Data: 2004-09-24 14:36:44

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Sep 2004 16:25:28 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Jaroslaw Soja*, w
wiadomości news:<news:cj1au4$bt6$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Boze. Boje sie otworzyc lodowke, bo Empatia wyskoczy...
> Wyluzujcie ludzie.

Z takim nazwiskiem to się nie wychylaj, bo Cię przerobią na parówki sojowe
:D
BP, NMSP :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-24 15:01:47

Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Z takim nazwiskiem to się nie wychylaj, bo Cię przerobią na parówki sojowe
> :D
> BP, NMSP :D

Mam wielu znajomych wegetarian i wegan. Jestem nazywany "weganskim
przyjacielem", choc mieso jadam i wlasnie takie miano bardziej mi psauje, bo
"parowka sojowa" brzmi jakos nieteges.

1. Data: 2004-09-24 15:03:39

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w
wiadomości
> "parowka sojowa" brzmi jakos nieteges.

Jeśli sztywna...

1. Data: 2004-09-26 17:48:57

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Soja wrote:

> Boze. Boje sie otworzyc lodowke, bo Empatia wyskoczy...
> Wyluzujcie ludzie.

:))))))))))
w czym problem - temat jakby ne bylo - kulinarny :)
w dodatku jest fajna oferta barow i restauracji wege - mozna cos przekasic
naprawde za symboliczna cene, przy okazji poznaac nowa knajpe. albo i ne
nowa, jesli ktos juz bywal. zle ze o tym napisalam? watpie :) mysle ze
troche osob skorzysta :)

pat
z pozdrowieniami dla weganskiego przyjaciela ;)
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
Stowarzyszenie Empatia http://empatia.pl
Fundacja Niedźwiedź http://korabiewice.empatia.pl

Nowa pralka
Przyjecie na 90 osob - pomozcie experci :)
Ryba marynowana
Ruskie pierogi
Gołąbki