Re: Miejsce na budowę nowego domu!!!

1. Data: 2004-03-17 08:04:10

Temat: Re: Miejsce na budowę nowego domu!!!
Od: "AOK" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?ukaszB" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:2ad3bb8f.0403151846.274deadc@posting.google.com
> Mam do sprzedania piękną działkę na MAZURACH aż 99 arów!!!
>
> Wiecej szczegółów na stronie http://www.wrzesina.end.pl -na stronie
zdjęcia!!!

> Można śmiało przyjeżdzać i oglądać działkę
>
> Telefon 089-5128030
>
> Adres gdzie można zobaczyć działkę: Wrzesina 26 /11 km od Olsztyna

No po pierwsze nie na Mazurach a na Warmi, po drugie Olsztyn na pewno nie
jest stolicą Warmii i Mazur w odczuciu prusaków z Mazur, Warmiakom może i
tak, ale jurysdykcja Olsztyna w sensie stolicowania kończy się w Kętrzynie,
no może dobija do Sterławek Wielkich dalej stolicuje trójmiasto Mikołajki,
Giżycko Węgorzewo. Po Trzecie kawał działki, ale na stoku, z jakimiś
podkopami żwirowymi, poniżej z deka podmokłe tereny, woda będzie przez nią
spływać jak szalona, o komarach nie wspomnę (nie autochtoni Warmińsko
Mazuryscy źle je znoszą) Po czwarte po horyzont jeziora nie widac.
;)

2. Data: 2004-03-17 10:05:32

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AOK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spływać jak szalona, o komarach nie wspomnę (nie
autochtoni Warmińsko
> Mazuryscy źle je znoszą) Po czwarte po horyzont jeziora

A na dodatek za płotem las kościelny (proboszcza?)
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

Re: Miejsce na budowę nowego domu!!!
Re: Miejsce na budowę nowego domu!!!
ja.
jak uswiadomic ojcu
Dziewczyna sie u mnie nudzi... co jej zorganizowac?