Miesniak

1. Data: 2002-12-10 20:59:52

Temat: Miesniak
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam miesniaka w przelyku.Mialam pobrany wycinek,ale podobno przy badaniu
endoskopijnym ten wycinek jest za maly.Na badanie ultracostam nie wyrazilam
zgody bo mam juz dozyc grzebania mi w brzuchu.Czy miesniak jest
niebezpieczny czy moze sobie tam siedziec?

Magda

2. Data: 2002-12-11 07:30:11

Temat: Re: Miesniak
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <at5kfd$mpf$1@news.tpi.pl>, m...@p...wp.pl says...
> [...]
> zgody bo mam juz dozyc grzebania mi w brzuchu.Czy miesniak jest
> niebezpieczny czy moze sobie tam siedziec?
Jesli to faktycznie miesniak (w przelyku bywaja) to jest fajnie. Ale jak
wycinek maly to nie masz pewnosci. Moze byc np. miesniakomiesak (zlosliwy) lub
GIST (tez). Trzeba wyciac i przebadac caly. Ale wybor nalezy do Ciebie.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2002-12-11 09:03:44

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
lub
> GIST (tez). Trzeba wyciac i przebadac caly. Ale wybor nalezy do Ciebie.

Wygladaja identycznie?Nie da sie odroznic robiac dwa razy endoskopie i raz
gastroskopie?
Wycinek pobrany w czasie endospopii nie pomoze nic stwierdzic?

Magda

4. Data: 2002-12-11 09:14:00

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygladaja identycznie?Nie da sie odroznic robiac dwa razy endoskopie i raz
> gastroskopie?
Moze byc diabelnie podobny.
> Wycinek pobrany w czasie endospopii nie pomoze nic stwierdzic?

Niekoniecznie. Kryterium dla leiomyosa beda mitozy. Jak maly wycinek to o d.
rozbic. GIST - to c-kit. Jak maly wycinek moze nie wyjsc. Inne guzy
mezenchymalne tez moze byc slisko wykluczyc z malego wycinka.

Jak by chodzilo o mnie albo rodzine, to bym uwazal ze pewnie jest to miesniak,
ale trzeba operowac.

5. Data: 2002-12-11 09:26:26

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Moze byc diabelnie podobny.

Mam to juz z 10 lat,wiec chyba jezeli byloby tocos grozniego to juz by sie
cos dzialo..

> Jak by chodzilo o mnie albo rodzine, to bym uwazal ze pewnie jest to
miesniak,
> ale trzeba operowac.

On ma 0,5cm. Jest malutki,nie boli,nie przeszkadza.Jest sens go usuwac?Chyba
tylko po to aby go potem dokaldnie wybadac.Miesaki sie wycina?

Magda

6. Data: 2002-12-11 12:06:03

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> On ma 0,5cm. Jest malutki,nie boli,nie przeszkadza.Jest sens go usuwac?Chyba
> tylko po to aby go potem dokaldnie wybadac.
Twoj wybor. Pewnie masz racje. Jak pisalem bardzo prawdopodobne ze to miesniak.
Ja bym zrobil inaczej ale to Ty podejmujesz ryzyko. Sadze i mam nadzieje ze
niewielkie.

> Miesaki sie wycina?
jesli tylko sie da...

7. Data: 2002-12-11 15:23:00

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
miesniak.
> Ja bym zrobil inaczej ale to Ty podejmujesz ryzyko. Sadze i mam nadzieje

Krzysiek,ja sie po prostu boje.Po wczorajszym badaniu ciagle zdycham bo tak
mnie boli brzuch.
To nie jest moj kaprys.Nie wiesz czy mozna pobrac wycinek w narkozie?

> jesli tylko sie da...
Ale zazwyczaj sa smiertelne tak?

Magda

8. Data: 2002-12-11 15:27:38

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zazwyczaj sa smiertelne tak?

Tak zle to nie jest. ;-) Zwlaszcza z GISTami zrobilo sie fajnie, istnieje
bardzo skuteczna farmakoterapia.
Zreszta ja zawsze widze tylko gorsze strony. Moja Zona tez tak twierdzi.

W kazdym razie mysle, ze w Twoim przypadki - ryzyko onkologiczne jest
faktycznie niewielkie.
Co do mozliwosci pobierania wycinka w znieczuleniu - przepraszam nie ten adres.
Wiem mniej wiecej co mozna zrobic, jak ten wycinek juz jest. Ale tyle.

Zdrowia w kazdym razie zycze.

9. Data: 2002-12-11 21:15:41

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bardzo skuteczna farmakoterapia.
> Zreszta ja zawsze widze tylko gorsze strony. Moja Zona tez tak twierdzi.

To mnie w koncu pocieszyles,bo na poczatku porzadnie mnie nastraszyles :-)

> W kazdym razie mysle, ze w Twoim przypadki - ryzyko onkologiczne jest
> faktycznie niewielkie.

Ufff.Czytalam o tym miesaku...

> Co do mozliwosci pobierania wycinka w znieczuleniu - przepraszam nie ten
adres.
> Wiem mniej wiecej co mozna zrobic, jak ten wycinek juz jest. Ale tyle.
>
> Zdrowia w kazdym razie zycze.

Dziekuje :-)

Pozdrawiam.Magda

<- LYOFOOD - zywnosc liofilizowana ->