Mieszkanie z 1932r, podłogi i ogrzewanie podłogowe

1. Data: 2005-09-17 08:13:56

Temat: Mieszkanie z 1932r, podłogi i ogrzewanie podłogowe
Od: "PBMad" <m...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Niebawem będziemy się przeprowadzać. Najpierw musimy jednak wyremontować
mieszkanie. W kuchni i łazience jest do wymiany kanalizacja, wyburzenie
ścianki i najważniejsze: podłogi. Mieszkanie jest z 1932 roku. Podobno
pod linoleum jest jakaś maż smoły, słomy i wiórów. Trzeba to wyskrobać i
zrobić wylewkę. Chcielibyśmy zrobić to pożądnie, więc mamy kilka pytań:

- na co zwrócić szczególną uwagę, żeby było OK? Wylewka zbrojona,
prawda? Po co daje się styropian? (czytałem w poprzednich wątkach) Może
jest jakiś dobry poradnik internetowy, albo książkowy?

- Czy dało by się przy okazji zrobić ogrzewanie podłogowe? Przynajmniej
w łazience. Jest CO, a to takie fajne wychodzić na ciepłą podłogę.

- Czy da się muszlę odsunąć od ściany z kanalizacją o jakieś 1,20m i
powiesić na następnej ściance działowej 10cm?

- Ile takie coś może +/- kosztować? Łazienka ma 300x290cm a kuchnia
350*520 (skrobanie, wywalenie ścian, wyniana kanalizacji, wylewka,
ogrzewanie, boazeria+terakota)

- Czy ktoś może polecić kogoś do takich prac w Krakowie? Może być spoza
miasta, bo mieszkanie będzie puste i będzie w nim mógł podczas prac
nocować.

Pozdrawiam, Przemek

--

http://madoniowie.republika.pl
Krańcowa wolność prowadzi narody i jednostki do skrajnego niewolnictwa.

2. Data: 2005-09-17 09:08:29

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PBMad" <m...@t...de> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
>
> - Czy dało by się przy okazji zrobić ogrzewanie podłogowe? Przynajmniej
> w łazience. Jest CO, a to takie fajne wychodzić na ciepłą podłogę.

Kładzie sie elektryczną mate grzewczą pod płytki w lazience. Moc maty -
150W/m.kw, muisz oszcacowc jak duza bedzie potrzebna - maty z oczywistych
wzgledow sie nie kladzie pod wanne,prysznic,kibelek. Mata do kupienia w
kazdym hipermarkecie budowlanym

MaW

3. Data: 2005-09-17 16:38:32

Od: "PBMad" <m...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek napisał:

> [...]
> oczywistych
> wzgledow sie nie kladzie pod wanne,prysznic,kibelek. Mata do kupienia

Pomysł jest dobry, ale w tym wypadku drogi w użytkowaniu. Za CO płaci
się tam od metra, czyli uzywanie byłoby gratis. Dlatego miałem na myśli
zwykłe ogrzewanie podłogowe. Czy to byłoby realizowalne?

Przemek

4. Data: 2005-09-17 17:39:46

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PBMad" <m...@t...de> wrote in message
> Pomysł jest dobry, ale w tym wypadku drogi w użytkowaniu. Za CO płaci się
> tam od metra, czyli uzywanie byłoby gratis. Dlatego miałem na myśli zwykłe
> ogrzewanie podłogowe. Czy to byłoby realizowalne?

Jak najbardziej. Widzialem gdzies w jakims supermarkecie budowlanym rurki
kladzenia w wylewke tak jak podlogowe ogrzewanie elektryczne. Kwestia tylko
czy rurki zmieszcza sie w wylewke.

Pozdrawiam
Qwinto

5. Data: 2005-09-18 08:48:48

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwinto wrote:
> Jak najbardziej. Widzialem gdzies w jakims supermarkecie budowlanym rurki
> kladzenia w wylewke tak jak podlogowe ogrzewanie elektryczne. Kwestia tylko
> czy rurki zmieszcza sie w wylewke.

W najnowszej gazetce Leroy Merlin było coś takiego (region Mazowiecki,
Warszawa).

--
Filip.----------------------------------------------
----------------

6. Data: 2005-09-19 10:46:57

Od: "Tomasz Świerczek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maty kapilarne załatwią sprawę... grubość rurek 3,5 mm (średnica zewnętrzna)
możesz zatopić bezpośrednio w kleju do kafelek I masz wodne podłogowe bez
wylewki 7 cm.
Więcej informacji - proszę na priv.

Tomasz Świerczek
www.hennlich.pl