Migotanie przedsionków serca - gdzie leczyc?

1. Data: 2001-10-05 19:00:36

Temat: Migotanie przedsionków serca - gdzie leczyc?
Od: "Czak" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.
Moja babcia ma prawdopodobnie migotanie przedsionkow serca i w tej chwili
jest przygotowywana do zabiegu. Poszukuję jakiegoś dobrego lekarza lub
kliniki (najlepiej w Warszawie) gdzie znajduje sie specjalistyczny sprzet
lub dobrzy fachowcy ktorzy moga wyleczyc taka chorobe.
Bardzo proszę o pomoc.
Z góry serdecznie dziekuje.
Łukasz

2. Data: 2001-10-05 19:47:16

Temat: Re: Migotanie przedsionków serca - gdzie leczyc?
Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kliniki (najlepiej w Warszawie) gdzie znajduje sie specjalistyczny sprzet
> lub dobrzy fachowcy ktorzy moga wyleczyc taka chorobe.

Polecam Instytut Kardiologii w Aninie albo na Spartanskiej :)
--
pozdr,
Justyna

3. Data: 2001-10-05 22:15:33

Od: k...@s...pl (Tomek Kozinski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Oct 2001 21:47:16 +0200
Justyna <n...@s...ru> objawił(a):

Jest to schorzenie bardzo powszechne u starszych osób (szczególnie u
kobiet - postać utrwalona). W większości nie upośladza ono znacząco pracy
serca. O ile niema innych chorób to stanowi stosunkowo małe zagrożenie.

Czy to ma być zabieg związany z sercem ?

Utrwalone migotanie u starszej osoby, nie powikłane hemodynamicznie
bardziej kwaliwikuje się do zapobiegania powikłaniom niż do intensywanego
leczenia. Wszystkiego dowiesz się od lekarza kardiologa, który podejmie
się leczenia.

> Polecam Instytut Kardiologii w Aninie albo na Spartanskiej :)

Widzę, że mocno preferujesz prof. Religę.

Żeby dać jakąś alternatywę to podam adres do szpitala brudnowskiego:
KATEDRA I KLINIKA KARDIOLOGII
Adres: ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa
Tel: (+48 22) 811 55 86
Fax: (+48 22) 625 46 43

--
pozdrowienia )/
od kozy. Y\_/

dyslekacja
proszę o adres
potrzebne pilnie info na temat ganglioneuroma i hamaratoma warstwy korowej
pytanko...
Arytmia