pytanko...

1. Data: 2001-10-05 14:49:19

Temat: pytanko...
Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moglby mi udzielic odpowiedzi jakie warunki nalezy spelnic, by
zostac kierowca karetki np w AMG?

--
Anhela

2. Data: 2001-10-07 12:39:36

Temat: Re: pytanko...
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moglby mi udzielic odpowiedzi jakie warunki nalezy spelnic, by
> zostac kierowca karetki np w AMG?
>
> --
> Anhela

z tego co mi wiadomo karetki w AMG (akad. med. gdansk??) obsluguje, jak w
wiekszosci placowek sl. zdr., kolumna transportu sanitarnego. ale dostac sie do
pracy do takiej firmy w tej chwili nie jest tak prosto - przerosty zatrudnienia
i wogole - poza tym- tak jak kazdy kierowca: prawo jazdy + specjalistyczne
badania przed podjeciem pracy jako kierowca - ale to juz po wstepnych
ustaleniach, czy napewno miejsce pracy sie znajdzie - dosc duzo kosztuja te
badania...

adam

Arytmia
Arytmia