Mikrofala

1. Data: 2001-07-07 19:19:27

Temat: Mikrofala
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobry wieczor
Prosze powiedzcie, czy w mikrofali mozna uzywac folii aluminiowej
Ula

1. Data: 2001-07-07 20:04:42

Temat: Re: Mikrofala
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

w zwyklej nie - bedziesz miec gwiezdne wojny - duzo iskier,
blysku, odstrzalow aluminiowych i prawdopodobnie nadpsuta
maszynke

Krysia, ktora doswiadczyla mini-gwiezdnej wojny za pomoca malego
talezyka ze zlotym szlaczkiem... :(

>dobry wieczor
>Prosze powiedzcie, czy w mikrofali mozna uzywac folii aluminiowej
>Ula

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-07 20:26:33

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

najwazniejsze Krychna zes z tej wojny wyszla cala i zdrowa.
cos moje listy nie przechodza, laptop zwariowal
kachna

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:f...@4...com..
.

1. Data: 2001-07-07 20:33:14

Od: "Ula Gluszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nadal nie wiem jaka folia
ULa

1. Data: 2001-07-07 20:41:32

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mozna używać folii. teraz wsio ok?
kachna
Użytkownik Ula Gluszek <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i7rn6$ksv$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-07-07 20:43:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

moze przez pomylke wlozylas talezyk ze zlotym szlaczkiem?

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-07 20:58:17

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

talerzyk ze zlotym szlaczkiem -powiadasz... po doglebnej analizie talerzy u
chlopa: brak ze szlaczkiem. a moze ja te wiadomosci przesylalam zamiast z
laptopa z mikrofalowki???????? wina troszku wypilam...

grup dyskusyjnych napisał:c...@4...com..
.

1. Data: 2001-07-07 20:58:57

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ula Gluszek wrote:
> [...]

Nie tylko nie mozna uzywac folii, ale rowniez nie mozna uzywac
talerzykow ze zlotym brzegiem, czy innym wzorkiem, ktory zawiera
metalowa farbe. Nie mozna uzywac zadnego metalu pod zadna postacia.
Rowniez nie mozna gotowac jajek w skorupkach, bo wybuchna.

Ale mozna usmazyc kilka plasterkow boczku pomiedzy dwoma papierowymi
recznikami na chrupko w minute. Ach, co za przysmak o polnocy!
Mozna odgrzac kawalek keksa czy babki w 7 sekund, tak, ze bedzie
smakowal jak swiezy.
Mozna rowniez odkazac kuchenne gabki, szczotki i szmatki przez
"wygotowanie" ich w mikrofali przez 3-4 minuty.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-07 21:03:43

Od: "Ula Gluszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz ok, ale czasem w przepisie jest "owin folia" dlatego to pytanie
Pewnego dnia Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> osmielil sie
napisac: c...@4...com...

.

1. Data: 2001-07-07 21:05:04

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki
Pewnego dnia Magdalena Bassett <m...@w...net> ośmielił się napisać:

> [...]
> Mozna rowniez odkazac kuchenne gabki, szczotki i szmatki przez
> "wygotowanie" ich w mikrofali przez 3-4 minuty.

Ciastka czekoladowe
biscuity do kawy?
Re: smaczny zakalec wiśniowy
Akcent rybno-serowo-orzechowy