Milion Ukraińców

1. Data: 2016-01-21 05:20:02

Temat: Milion Ukraińców
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
Podobno się gdzieś po Polsce tuła, widział ich ktoś, czy może to jednak
jakaś choroba, omamy, Beaty "mam milion brożek" Wielkiej?

Przecież ona jak najęta kłamała i to nie tylko o Ukrainie i oni to widzieli, bo
przecież mają dokumentacje co się w Polsce dzieje, gdyby nie TV to ta rozmowa nie
byłaby tam taka miękka, tylko po podłodze by ją przeciągneli jak Orbana. Myślisz że
oni są jak buractwo że Szydło wmówi że czarne jest białe, no będą konsekwencje.

2. Data: 2016-01-21 18:00:57

Temat: Re: Milion Ukraińców
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> ją przeciągneli jak Orbana. Myślisz że oni są jak buractwo że Szydło
> wmówi że czarne jest białe, no będą konsekwencje.

Akurat Orbana nie przeciągneli.
Ale Orban to troche inna klasa - bywalec salonów, mówiacy płynnym
angielskim.

Natomiast nie oszukujmy sie - nikt nie da sobie zamydlić oczu argumentami w
stylu: w Polsce dzieje sie dobra zmiana.

Pomijam juz smutny fakt, ze w ciagu kilku miesiecy stalismy sie panstwem,
ktorego w EP broni moze 15% parlamentu i to akurat ta o której powiedziec
eurosceptycy to mało.

3. Data: 2016-01-22 04:44:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]

ktorego w EP broni moze 15% parlamentu i to akurat ta o której powiedziec

Teraz dopiero rankingi Polski polecą, bo niedosyć że Neron (kaczka) opodatkował banki
i oczywiście wszystko zdrożało, to jeszcze ubzurali sobie że Banki pokryją Skoki,
które okradli. Grozi nam kryzys bankowy, mówiłem przyszli kraść po bolszewicku, bo
Neron na podsłuchy potrzebuje, czy na Neron źle nie mówią.

4. Data: 2016-01-22 11:00:17

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> sobie że Banki pokryją Skoki, które okradli. Grozi nam kryzys bankowy,
> mówiłem przyszli kraść po bolszewicku, bo Neron na podsłuchy

Od kryzysu bankowego to my na razie jestesmy jeszcze bardzo daleko.
Jak sam piszesz, banki juz podnoszą ceny, wiec podatek bankowy tylko w
jakiejs czesci wpłynie na zyski banków.
A te sa spore.
Skoki juz troche pokrylismy. Zobaczymy jak sprawa bedzie sie rozwijac.

5. Data: 2016-01-22 22:48:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]

Od kryzysu bankowego to my na razie jestesmy jeszcze bardzo daleko.
Jak sam piszesz, banki juz podnoszą ceny, wiec podatek bankowy tylko w

Ostatnio też twierdziłeś że podatek bankowy niczym nie grozi, to teraz powiedz to
kientom banków w którzy wszystko podrożało, a teraz....

Belka: Ustawa o kredytach frankowych i nowy podatek to przepis na kryzys bankowy

http://m.wprost.pl/ar/id,529752/mob.html

Niewykluczone, że czeka nas kryzys bankowy, w którym Polska może być jedną z głównych
ofiar

http://wpolityce.pl/m/gospodarka/230033-niewykluczon
e-ze-czeka-nas-kryzys-bankowy-w-ktorym-polska-moze-b
yc-jedna-z-glownych-ofiar

6. Data: 2016-01-22 23:07:37

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Strachy na Lachy, a głupiemu radość. Banki to nie instytucje charytatywne, łąski nie
robią - jeśli więc chcą zarobić, muszą zabiegać o klienta, bo się odwróci.

7. Data: 2016-01-22 23:10:11

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>łąski nie robią

co to są "łąski" bidulko?

8. Data: 2016-01-22 23:36:43

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 stycznia 2016 23:10:30 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> co to są "łąski" bidulko?

Literówki to. W odróżnieniu od "brożek". To jak, odpowiesz?

9. Data: 2016-01-22 23:38:23

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 stycznia 2016 23:36:43 UTC+1 użytkownik XL napisał:
oglegroups.com...

> Literówki to.

A dokładniej - efekty zbyt długiego przytrzymania alt'a po napisaniu "ł".
W odróżnieniu od "brożek".
Teraz wytłumacz równie dokładnie te "brożki", tłuczku.

10. Data: 2016-01-23 05:43:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Strachy na Lachy, a głupiemu radość. Banki to nie instytucje charytatywne, łąski nie
robią - jeśli więc chcą zarobić, muszą zabiegać o klienta, bo się odwróci.

Tak w waszym bolszewickim myśleniu w bankach rosną drzewa a na nich banknoty. Kryzys
bankowy jak nie wiesz co to jest to popatrz na Grecje. Już w tej chwili wszystko
zdrożało bo ten podatek jest podatkiem klienta, a bank nie straci bo niemcom
zaproponuje lepsze kredyty, już przerzucili aktywa za granice. Gospodarka w polsce
dostanie po dubie, a jak teraz bolszewia dociśnie, zamkną w polsce swoje sektory bo
mają na całym świecie. Tylko Polska i polacy dostaną po dupie a nie banki. Tu po raz
kolejny wychodzi jak Neron Polski nienawidzi.

Re: Milion Ukraińców
Re: Milion Ukraińców
Re: Milion Ukraińców
Re: Milion Ukraińców
Staniszkis o rządach PiS: Bolszewizm, infantylny autorytaryzm.