Mini sprawozdanie

1. Data: 2002-07-21 21:51:33

Temat: Mini sprawozdanie
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już tylko 300 nieprzeczytanych postów. "Pozyskiwanie" to sobie w całości
zachowuję by czytać ponownie w długie zimowe wieczory :-)
Na działce zmiany spore:
Oprócz dzielżanów niektóre dalie też okazały się potworami.
Malin będzie za trzesienie. Truskawki całoroczne się sprawdzają - powolutku
ale cały czas coś się da do zjedzenia skubnąć - a jakie słodkie!!!
Pomidory wykazują niedobór wapnia.
Ptaki piją i kąpią się w mini sadzawce - dzisiaj to była pusta tylko gdy
ktoś był blisko.
Krwawniki trochę zanadto wybujały - nie dla nich żyzne rejony - wylądują na
ugorach!
Chwastów plewienie było bardziej ich rozsiewaniem bo wszystko już
przrośnięte i gotowe. - no cóż trzeba sie przyznac do zaniedbania. Testujemy
zapażanie tych nasion. Zrobiliśmy Pryzmę mokrą z trawą z trawnika wczoraj a
dziś ręki do środka nie dało się włożyć z gorąca. Oczywiście testowanie to
to właściwie nie jest bo chwasty i tak będą i nie dowiem się czy to z tych
nasion czy innych.
Rozsiewanie za to naparstnic zaszło i to jeszcze jak! Ciągle też kwitną
niedobitki które w spóźniały się z większością.
No i Jabłonka - Trochę to było późno bo pod koniec maja ale udało mi się
zrealizować plan oczyszczenia połowy z jabłek i przerwania pozostałych, więc
trochę spokojniejszy jestem o łamanie gałęzi.
I wiele innych faktów którymi jeszcze pewnie będę dzielił.

Pozdrawiam
Bogusław BoG

2. Data: 2002-07-21 22:10:16

Temat: Re: Mini sprawozdanie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-07-22 23:30:15

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
Były kupione we Wrocławiu - szczegóły w krótce bo muszę dopytać.
> hmm
> po czym to poznac?
Ta diagnoza to wynik lektury działkowca z lipca lub czerwca - mają objawy
suchej zgnilizny (fuj) - na szczęście głównie te w sadzie na dodaktowej
grządce zrobionej bez specjalnych przygotowań gdy okazało się ze
siedemdziesiąte krzaki się juz nie mieszczą. Pozostałe są ok.

> a moje ogorki opanowaly zdolnosc dematerlializowania sie
> wieczorem jeszcze sa a juz nazajutrz w wiekszosci ich nie ma
> :))))))
tutaj nazajutrz (lub po powrocie z wyjazdu) widzę je za szklanymi ściankami
słoików.

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> --