Minuit z Yves Rocher

1. Data: 2006-02-18 19:45:36

Temat: Minuit z Yves Rocher
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się dowiedziałam, że wycofują mój Idealny Krem Na Zimę, łobuzy jedne
:(
W związku z tym mam pytanie do dziewczyn, które używały kremu Minuit.
Czy możecie polecić krem bardzo podobny do wyżej wspomnianego?
Chodzi mi głównie o konsystencję i właściwości odżywiające (skóra sucha)
Dzięki za sugestie.

Wioletta.

1. Data: 2006-02-19 07:28:39

Temat: Re: Minuit z Yves Rocher
Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wioletta napisał(a):
> Właśnie się dowiedziałam, że wycofują mój Idealny Krem Na Zimę, łobuzy jedne
> :(

Jesli chodzi Ci o idealny krem YR na zime to wycofali go juz w zeszlym
roku (zimowy Camomille) nad czym ja mocno ubolewam.

> W związku z tym mam pytanie do dziewczyn, które używały kremu Minuit.
> Czy możecie polecić krem bardzo podobny do wyżej wspomnianego?
> Chodzi mi głównie o konsystencję i właściwości odżywiające (skóra sucha)

Czyli Minuit tez wycofuja?
To ja chyba zapasy zrobie. A nic ciekawszego i w tej cenie mi do glowy
nie przychodzi.
Ja ostatnio testuje jak leci kosmetyki Eris i o ile zapach zawsze mi
pasuje to konsystencja czy dzialanie juz niekoniecznie.

--
m.

głownie chwale :)
allegro perfumy po raz 100;-)
Re: 3 w 1 - powitanie i takie tam:))) długie:"
jaki krem nawilżający?
[allegro] prosba o pomoc :(