Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne

1. Data: 2010-04-14 13:06:29

Temat: Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Moja jest zaskoczona iloscia flag wszedzie.

W szkole/przedszkolu nauczyciele rozmawiają z Waszymi dziećmi na ten temat?

Qra, mój wczoraj z flagą przyleciał i oznajmił, że mamy nowego prezydenta

2. Data: 2010-04-14 13:26:37

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> W szkole/przedszkolu nauczyciele rozmawiają z Waszymi dziećmi na ten temat?
>
> Qra, mój wczoraj z flagą przyleciał i oznajmił, że mamy nowego prezydenta

Moje dzieci sa chore, wiec nie chodza do swoich przybytkow.
I.

3. Data: 2010-04-14 18:00:20

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W szkole/przedszkolu nauczyciele rozmawiają z Waszymi dziećmi na ten temat?

U mojej córki nie.

Ewa

Czy to koniec AROGANCJI w randze filaru polityki?
Re: Czy to koniec AROGANCJI w randze filaru polityki?
Re: Czy to koniec AROGANCJI w randze filaru polityki?
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Re: po czym poznać prawdziwego polaka?