Moda

1. Data: 2003-02-03 07:46:54

Temat: Moda
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Az sie boje zapytac zeby zaraz nie zostac skrytykowana za pytanie nie
zwiazane z uroda , ale zaryzykuje
otoz chciałabym sie spytac pan mieszkajacych na Slasku czy moze znaja jakas
fajna krawcowa, ktora by potrafiła zaproponowac i uszyc cos modnego ,
nietypowego ????
byłabym wdzieczna za odpowiedz :)
ONka

1. Data: 2003-02-03 09:29:36

Temat: Odp: Moda
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ONka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1l6pm$odl$...@n...ipartners.pl...

> [...]
znaja jakas
> fajna krawcowa, ktora by potrafiła zaproponowac i uszyc cos modnego

Hmmmmmmmm.....

Chyba nie pomoge, bo sama krwacowej "na Slasku" nie znam, ale mysle,
ze bedzie latwiej, jak podasz miasto, albo chociaz "w okolicach ....",
np. Katowic.
Slask w koncu jest dosc spory, a jak jeszcze doliczysz Dolny, to juz w
ogole.....

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-02-03 09:32:25

Temat: Re: Moda
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-03 09:35:10

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak wlasnie chodzi mi o okolice Katowic, wydaje mi sie ze dosc szczegolowo
napisałam , jakby mi chodziło o Dolny Slask , to napisałabym Dolny :)
pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos mi pomoze

ONka

Eyelinery dla wrażliwych lub uczulonych
kosmetyki kolorowe w internecie?
Polly Brilance