Moda męska

1. Data: 2002-12-05 19:08:26

Temat: Moda męska
Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Już kiedyś zadawałem tego typu pytanie, jendak nie uzsykałem
satysfakcjonującej odpowiedzi.

Czy ktoś na grupie zna magazyny/gazety o tematyce mody męskiej?
mogą to być zagraniczne publikacje.

Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam
"Nie idź przede mną, bo mogę nie nadążyć.
Nie idź za mną, bo nie potrafię prowadzić.
Idź tuż obok mnie i bądź mi przyjacielem."

1. Data: 2002-12-06 08:36:22

Temat: Re: Moda męska
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Pietlek' Janik wrote:

> Już kiedyś zadawałem tego typu pytanie, jendak nie uzsykałem
> satysfakcjonującej odpowiedzi.
>
> Czy ktoś na grupie zna magazyny/gazety o tematyce mody męskiej?
> mogą to być zagraniczne publikacje.

od czasu do czasu do gazet kobiecych dolaczane sa dodatki dla facetow.
do ostatniego Twojego Stylu na przyklad - i o ile Twojego Stylu
nieznosze, tak ten dodatek byl fajny ;)
takze w tych sezonowo pojawiajacych sie gazetkach z trendami na
jesien/zime czy wiosne/lato jest zawsze dzial z moda meska.
a takich regularnie wychodzacych to niestety, nie kojarze....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-07 21:35:52

Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Pietlek' Janik wrote:
Czy ktoś na grupie zna magazyny/gazety o tematyce mody męskiej?
>mogą to być zagraniczne publikacje
Całego magazynu takiego nie znam, ale wiem, ze zawsze w grudniowym
"Twoim Stylu" jest dodatek dla mezczyzn. Tam zawsze jest cos o modzie
meskiej>
Pozdrawiam
Ania (dzis po raz pierwszy na grupie :-))

1. Data: 2002-12-10 17:16:38

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Pietlek' Janik [p...@w...com.pl.nospam]

:
: Czy ktoś na grupie zna magazyny/gazety o tematyce mody męskiej?
: mogą to być zagraniczne publikacje.
Patrzyles do CKM/Maxim?
Co kilka numerow [*] dodaja mode meska.

*- przynajmniej te co qpilem to mialy, a kupilem moze ze 3 numery
jednego i drugiego razem wziete.

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Kill my heart tonight...

Coś dla Panów