Model zywienia

1. Data: 2004-11-29 13:25:58

Temat: Model zywienia
Od: "arek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno gdzies wyczytalem ze bardzo zdrowy jest model zywienia
gdzie na 100g bialka przypada 40g tluszczu i 400 g węglowodanów.
Czy nie jest to przypadkiem oficjalnie przyjety model?

Czy ma ktos z was zdanie na ten temat?

--
Arek

2. Data: 2004-11-29 18:18:34

Temat: Re: Model zywienia
Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

arek <a...@a...pl> napisał(a):

> Niedawno gdzies wyczytalem ze bardzo zdrowy jest model zywienia
> gdzie na 100g bialka przypada 40g tluszczu i 400 g węglowodanów.
> Czy nie jest to przypadkiem oficjalnie przyjety model?

a ja stosuje najbardziej niezdrowy model żywienia
gdzie na 100 g białka przypada 250 g tłuszczu i 100 g węglowodanów
no ale za to kontroluje ilość - 1 g białka na 1 kg wagi
a pozbyłem się wszystkich prawie problemów zdrowotnych i schudłem 15 kg
więc gdzie jest ten zdrowy model żywienia?

3. Data: 2004-11-29 19:19:44

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a pozbyłem się wszystkich prawie problemów zdrowotnych i schudłem 15 kg
> więc gdzie jest ten zdrowy model żywienia?

Pewnie u mnie - bo nie nabyłam się żadnego problemu zdrowotnego jak dotąd, a
chudnąć z niczego nigdy nie musiałam. :)
Sowa

4. Data: 2004-12-01 11:56:19

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> a ja stosuje najbardziej niezdrowy model żywienia

coz za samokrytyka nie przesadzaj jestes preciez na jednymz najzdrowszych
modeli zywienia

> [...]
> a pozbyłem się wszystkich prawie problemów zdrowotnych i schudłem 15 kg
> więc gdzie jest ten zdrowy model żywienia?

jakich chorób sie pozbyłes i jakie ci jeszcze pozostały???

5. Data: 2004-12-01 12:49:32

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> jakich chorób sie pozbyłes i jakie ci jeszcze pozostały???

i oczywiscie wszelka dokumentacja do wgladu (dla Czarnego oczywiscie), bo
inaczej Czarny bluznie ;)

Jurek

6. Data: 2004-12-01 20:58:19

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> i oczywiscie wszelka dokumentacja do wgladu (dla Czarnego oczywiscie), bo
> inaczej Czarny bluznie ;)
>
> Jurek

Daj se luz Jurek
czarny to taki Burek(burak?)
co tylko szczeka bo ugryźć nie potrafi

szkoda czaasu i atłasu,
nie widziałem jeszcze żeby coś konstruktywnego napisał,
zwykły świrus przykuty do kompa

piozdr Ali

7. Data: 2004-12-01 22:31:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali w wiadomości news:colb9b$2ra$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> co tylko szczeka bo ugryźć nie potrafi
>
> szkoda czaasu i atłasu,
> nie widziałem jeszcze żeby coś konstruktywnego napisał,

No, to sobie konstruktywnie i kulturalnie porozmawialiscie. Az mi czasem
zwyczajnie szkoda tych _normalnych_ optymalnych.

Plonk again.

--
od lat powtarza się ten sam schemat: gdy ktoś źle się czuje - to natychmiast obwinia
DO, zamiast poszukać przyczyny najpierw POZA dietą optymalną. - Krystyna Tomczak

8. Data: 2004-12-02 06:40:28

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to sobie konstruktywnie i kulturalnie porozmawialiscie. Az mi czasem
> zwyczajnie szkoda tych _normalnych_ optymalnych.
>
> Plonk again.

i to mowi ktos kto specjalizuje sie w "kulturalnych" i "konstruktywnych"
dyskusjach z Czarnym i Duszolapem, ZALOSNE panie Cooler.
W tym tempie obnizania "lotow" bedzie niedlugo ktos w stylu Krzysia (z psw)
na pmd

Jurek

9. Data: 2004-12-02 07:57:13

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co tylko szczeka bo ugryźć nie potrafi
>
> szkoda czaasu i atłasu,
> nie widziałem jeszcze żeby coś konstruktywnego napisał,

czyli jak cie dobrze zrozumiałem nie pochwalisz sie z jakich chorób
wyleczyła cie dieta kwasniewskiego a z jakich jeszcze nie.
czy stosowałeś diete optymalna zgodnie z zaleceniami kwasniewskiego, czy
moze w jakis sposób ja modyfikowałes do własnych potrzeb??
czy suplementowałes ta diete czy moze pommimo niedoborów pewnych składników
nie robiłes tego.czy zrobiłes sobie badania włosa???
czy stosowałeś prądy selektywne??

10. Data: 2004-12-08 10:16:49

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a pozbyłem się wszystkich prawie problemów zdrowotnych i schudłem 15 kg
> więc gdzie jest ten zdrowy model żywienia?

chyba masz racje ze najgorszy - marniejesz w oczach

rozmowy polaków o dietach
(SPAM) Swieta - prezenty i te sprawy :)
prosba o adresy
prosze o pomoc brzuch