Moderatorski psikus?

21. Data: 2006-06-27 08:12:21

Temat: Re: Moderatorski psikus?
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):
> tak to już jest, że komputery robią nie to, co chcesz, ale to, co im
> zostało rozkazane. Albo przez ciebie, albo przez programistę czytnika.
> Ot sud'ba cziełowieka.
>
> Waldek grillowany w pracy

To takie durnowate stworzenie,ze nagle cos mu odbilo. Wczesniej tego
nie robil.
Zreszta u innych wystapilo takie samo "objawienie".
Gdyby choc zechcial troche pogadac, ale nawet mu nie moge nawtykac.
P.S. Co grilujesz?. Moze przypiekasz szefa na roznie?.

22. Data: 2006-06-27 08:12:36

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2006-06-27 09:18:14

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

aga schrieb:

> [...]
> Gdyby choc zechcial troche pogadac, ale nawet mu nie moge nawtykac.
> P.S. Co grilujesz?. Moze przypiekasz szefa na roznie?.

siebie :-(
Straszna sauna w biurze. Ale jak się siedzi w klitce wielkości klozetu z
dwoma komputerami, trzema monitorami i paroma innymi rzeczami
produkującymi ciepło, to jest tak, jak jest.

Wracam do kwaternionów

Waldek

24. Data: 2006-06-27 09:22:29

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a)

> [...]
> dwoma komputerami, trzema monitorami i paroma innymi rzeczami
> produkującymi ciepło, to jest tak, jak jest.

Facetom sluzbowe kapielowki, kobitkom sluzbowe bikini, palemka dla
ochlody
i drynky z lodem,a jak nie to strajk. Tak po polskiemu.
Niech kapytalysta wie, ze trzeba dbac o komfrocik zalogi, co nie.

To tak dla ochlody - Pzdr.aga

a przepis na kwas chlebowy
kwas chlebowy - napoj
Czereśnie
Zielona herbata - gdzie kupic w Warszawie
Domowa maszynka do popcornu.