Zielona herbata - gdzie kupic w Warszawie

1. Data: 2006-06-25 19:03:40

Temat: Zielona herbata - gdzie kupic w Warszawie
Od: "Madame_K_C" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W ktorym sklepie z herbatami w Warszawie mozna kupic dobra zielona herbate?
Chodzi mi taka, ktora bedzie miala duze listki...
Ostatnio pilam taka u przyjaciolki, byla z kawalkami ananasa, niestety kupiona
w Slupsku ( troche daleko... )
Z gory dzieki
M.

2. Data: 2006-06-25 19:30:52

Temat: Re: Zielona herbata - gdzie kupic w Warszawie
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madame_K_C napisał(a):
> Witam!
> W ktorym sklepie z herbatami w Warszawie mozna kupic dobra zielona herbate?
> Chodzi mi taka, ktora bedzie miala duze listki...

Zielona herbate z duzymi listkami kupuje w sklepie na zapleczu
restauracyjki wietnamskiej na tylach Hali Mirowskiej.
W pasazu za Juniorem sklep ze Zdrowa Zywnoscia. Sezam, Sklep z Herbata
Na Krakowskim Przedmiesciu (odcinek Trebacka-Miodowa) .
Pzdr.aga

3. Data: 2006-06-25 21:39:11

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madame_K_C napisał(a):
> [...]
> Chodzi mi taka, ktora bedzie miala duze listki...
> Ostatnio pilam taka u przyjaciolki, byla z kawalkami ananasa, niestety kupiona

Park Wola ul. Górczewska.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-06-26 08:42:56

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madame_K_C napisał(a):
> Witam!
> W ktorym sklepie z herbatami w Warszawie mozna kupic dobra zielona herbate?
> Chodzi mi taka, ktora bedzie miala duze listki...
Alma, Promenada, ul. Ostrobramska 76.
Agg

5. Data: 2006-06-26 11:41:39

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora