Modlitwa Ikselkozaur, czyli zawracanie Silnicy tyczką do pomidorów

11. Data: 2009-04-07 11:32:40

Temat: Re: Modlitwa Ikselkozaur, czyli zawracanie Silnicy tyczką do pomidorów
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
grfcdv$8k7$...@n...dialog.net.pl

> "Saulo" <s...@l...po> wrote in message
>
> hmmmm, na szybko nie potrafie znalesc, wszystko jakby ok.

A napisałeś "zgadzam sie z *wiekszoscia* stwierdzen".

> Z czyms sie nie zgadzasz?

Tak.

> Bedziemy dyskutowac o jakims punkcie,

Nie.

> czy byl to tylko luzna post bez powodu, z okazji wiosny? :)

Zaciekawiło mnie, z czym się nie zgadzasz, ale skoro "wszystko jakby
ok"... :)

> Czemu tytul Twojego posta to "zawracanie Silnicy" - co to silnica?

Rzeka przepływająca przez świętokrzyską metropolię.

Saulo

12. Data: 2009-04-07 11:41:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:grfdm7$2kv$1@news.onet.pl...

Dla mnie strasznie to wszystko aluzyjne, malo konkretów zeby dyskutowac.
Pozdr,
Duch

13. Data: 2009-04-07 12:00:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadziwiające to byłoby gdyby się przyznał wprost.

--
CB

14. Data: 2009-04-07 12:15:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> "Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:grfdm7$2kv$1@news.onet.pl...
>
> Dla mnie strasznie to wszystko aluzyjne, malo konkretów zeby dyskutowac.

Wiara jest raczej aluzyjna niźli konkretna.

Qra

15. Data: 2009-04-07 12:26:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):
> [...]
> ok"... :)

> Rzeka przepływająca przez świętokrzyską metropolię.

Czyli ta rzeka ma symbolizować życie,a to jej zatrzymywanie kijem,lęki
towarzyszące temu co konkretne i prawdziwe?

16. Data: 2009-04-07 13:09:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
>W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> Wiara jest raczej aluzyjna niźli konkretna.

Z tej mańki zapodałeś, ojej i znowu aluzja 3 rzędu :)

Czy dobrze Cie rozumiem:
poniewaz napisałem ze Saulo zbyt aluzyjnie pisze na jakakolwiek dyskusje,
wiec chciales jakby odbic piłęczke (podział na my i oni) i pokazac
ze to wiara jest bardziej aluzyjna?

Odpowiadam: tez mi sie tak wydaje, wiara jest w wielu elementach aluzyjna
(ale nie zawsze np. przykazanie "nie zabijaj").
Tylko... jak to sie ma do naszej dyskusji i punktow w pierwszym poscie?

Poprzez te aluzje ktoregos tam stopnia ciezko mi sie gada :)
Wolę konkrety.

Pozdrawiam,
Duch

17. Data: 2009-04-07 13:39:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Z tej mańki zapodałeś, ojej i znowu aluzja 3 rzędu :)

Jadrys jest babą, Qra chłopem... co ci katolicy robią z ludzi...

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-04-07 13:53:23

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Jadrys jest babą, Qra chłopem... co ci katolicy robią z ludzi...

Katolicy pozmieniali im płec? Osz kurde....!
:)
Duch

19. Data: 2009-04-07 14:06:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW Duszasty nie ma jaj. ;)

--
CB

20. Data: 2009-04-07 14:15:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Jadrys jest babą, Qra chłopem... co ci katolicy robią z ludzi...

Jeszcze inni mają trudności z czytaniem.

Qra

PARCHOLEC
Hahahaha
Życzenia świąteczne
Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl