Mój nowy ogród - prośba o pomoc

11. Data: 2004-04-02 17:20:26

Temat: Re: Mój nowy ogród - prośba o pomoc
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c4jdah$pso$1@korweta.task.gda.pl...

> Kokotów k/Wieliczki
> szkółka pana Weinara z bylinami, oferta na stronie
>
> www.kwietnik.com.pl

A, to znam ! Tylko nigdy nie wpadło mi w oko, że to Kokotów.

> Kilka osób z grupy wybiera sie tam pod koniec kwietnia na zakupy.
> Poszukaj w archiwum z marca postu Basi "Kto ma ochotę na szalęństwo
> bylinowe?"

Już znalazłam, dzięki. Z wielką chęcią bym się wybrała, tylko akurat tę
sobotę mam zajętą :-( Nie mówiąc już o tym, że chyba bym się zapłakała na
miejscu (bo z finasami coś nietęgo, a tam tyle fajnych rzeczy). Chociaż,
gdyby mi się coś jednak poprzestawiało, to się wybiorę...

A przy okazji - czy ceny na miejscu są te same co w internecie ?

Natalia

12. Data: 2004-04-02 17:36:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia napisał:

> A przy okazji - czy ceny na miejscu są te same co w internecie ?

W zeszłym roku było -20% na zakupy na miejscu, z wyjatkiem nowości.

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-04-02 18:52:55

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <b...@o...pl> writes:

> Ale obawiam się, że z Tobą to nie bardzo mam się czym dzielić :-(
> Nie te progi...

Eee tam, progów wcale wysokich Bogusław w domu nie ma, da się przejść
spokojnie. A zamiast kolejnego trilium możesz mu jeża przywieźć,
będzie miał w ogrodzie :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien stary pan Jan z Ałma-Aty
wprawiał sowy w pijaniu herbaty.

14. Data: 2004-04-02 20:10:35

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby ten Kokotów był bliżej Warszawy...
daniel

15. Data: 2004-04-02 21:11:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na grupie czasami zdarzało mi się udzielać (choć przyznaję, że ostatnio
dość
> dawno temu), jeśli to jakoś mnie rehabilituje. Ale obawiam się, że z Tobą
> nie bardzo mam się czym dzielić :-( Nie te progi...

Eeee tam , jakie progi ;). Zapytaj się Bogusława o zwykłe floksy szydlaste,
wcale ich nie ma (pamiętam tylko P. adsurgens). Zwykłe krwawniki wywoził z
mojego ogrodu, że o bylicach i odętce nie wspomnę. Kilka śp mekonopsów,
trójlistów i obuwików, na krzyż, ogrodu nie czyni ;))

Pozdrawiam
Kaśka

16. Data: 2004-04-02 21:25:54

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> mojego ogrodu, że o bylicach i odętce nie wspomnę. Kilka śp mekonopsów,
> trójlistów i obuwików, na krzyż, ogrodu nie czyni ;))

No tak... Zaraz wyjdzie, że perzu też nie ma... To jest coś, czym mogłabym
się dzielić ze wszystkimi ! Mam jeszcze parę innych atrakcyjnych chwastów -
to tak dla zachęty :-)

Natalia

17. Data: 2004-04-02 21:26:39

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2ad1uky9k.fsf@sapijaszko.net...
> "Natalia" <b...@o...pl> writes:
. A zamiast kolejnego trilium możesz mu jeża przywieźć,
> będzie miał w ogrodzie :-)

Przecież nie zrobiłabym tego jeżowi !

Natalia

18. Data: 2004-04-03 05:43:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
Ale obawiam się, że z Tobą

> [...]
| wcale ich nie ma (pamiętam tylko P. adsurgens). Zwykłe krwawniki wywoził z
| mojego ogrodu, że o bylicach i odętce nie wspomnę.

???Bogusławie, po co Ci odętka? Czy to była variegata???

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2004-04-03 09:15:49

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo bliżej Gdańska, Teresa

20. Data: 2004-04-03 20:19:11

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> ???Bogusławie, po co Ci odętka? Czy to była variegata???

Niestety nie posiadam variegaty a chciałabym :)))
To była 'Vivid' :)
Pozdrawiam
Kaśka

Unia nadciąga ;-(