nie cierpię winogron :-(

1. Data: 2004-04-01 18:23:10

Temat: nie cierpię winogron :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to się Wam przyznam.
Nie cierpię winogron. A uprawiałem je pod terrorem i przymusem.
Jednak to się kończy.
Wykarczuje to badziewie. Są chętni na to wykopane?
Będę przygotowywał miejsce na to co lubię: na maliny i sterczyki!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-04-01 18:32:28

Temat: Re: nie cierpię winogron :-(
Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz na mnie możesz liczyć ostatnie 2 krzaki malin wykopię i wyślę tobie na
nową piękną plantację.
Henek

3. Data: 2004-04-01 18:33:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski napisał:
> [...]
> Wykarczuje to badziewie. Są chętni na to wykopane?
> Będę przygotowywał miejsce na to co lubię: na maliny i sterczyki!!

Prowokator:-)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-04-01 18:36:54

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha zapomniałem poiedzieć że mam parę krzaczków róż. Prawie wogóle owoców nie
mają jak się je z kwiatków poobrywa. A jakie piękne kolce mają.
Henek

5. Data: 2004-04-01 18:38:10

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wykarczuje to badziewie. Są chętni na to wykopane?
> Będę przygotowywał miejsce na to co lubię: na maliny i sterczyki!!

W takim razie ja Ci chętnie oddam kilka badylków malinowych w zamian za
kilka krzaczków winorosli :)

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2004-04-01 18:44:55

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wykarczuje to badziewie.

Wykop, wykop. A wcześniej Roundapem je, coby zaraza nie wybiła z podkładki
czy korzenia.
W końcu przejrzałeś na oczy, no.

PP.

7. Data: 2004-04-01 19:14:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> No to się Wam przyznam.
> Nie cierpię winogron. A uprawiałem je pod terrorem i przymusem.
> Jednak to się kończy. Wykarczuje to badziewie.

Noooo, to z kontem na winogrona.org możesz się zacząć żegnać :-)

Pozdraiwiam,
Grzesiek
--
Schizofrenik, który mieszkał pod Porajem,
w katastrofie samolotu nad Bombajem

8. Data: 2004-04-01 19:29:20

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko
(...)
> Noooo, to z kontem na winogrona.org możesz się zacząć żegnać :-)
>
> Pozdraiwiam,
> Grzesiek

Proponuję od zaraz :-))
;-) Bogusław

9. Data: 2004-04-01 20:19:12

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wykarczuje to badziewie. Są chętni na to wykopane?
> Będę przygotowywał miejsce na to co lubię: na maliny i sterczyki!!

Nie ma jak poszalec 1 kwietnia ! :)))))

Pozdrawiam
Asia

10. Data: 2004-04-01 22:38:43

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem ostatnio w sklepie nawóz do malin i winorośli.
Jak takowego używałeś nie wyrzucaj - do malin będzie jak znalazł.
Nie sadź malin - to badziewie. Zrób oczko wodne.

Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

> [...]
> Wykarczuje to badziewie. Są chętni na to wykopane?
> Będę przygotowywał miejsce na to co lubię: na maliny i sterczyki!!

fuksje - rozmnazanie
przymrozki
Które drzewo szybciej?
Oferta współpracy dla firm z branży ogrodniczej woj. śląskie
Ranking za marzec - sensacja!!!!!