Re: Mój program polityczny.

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mój program polityczny.
Date: Wed, 22 Jul 2020 08:38:00 +0200

W dniu 11.07.2020 o 17:13, XL pisze:

> Niech się ,,wykazują" eksperymentując na własnym i własnych rodzin życiu -
> od mojego im wara. Nie rzucę pięciu lat pod nogi niesprawdzonych ludzi. Nie
> wiem bowiem, czy dysponuję więcej niż pięcioma - są więc one dla mnie o
> wiele cenniejsze, niż dla rozrzutnych tzw. młodych, którzy nawet nie myślą
> o tym, że i dla nich może to być ostatnia piątka i są skłonni szafować swym
> czasem i życiem.

Bez urazy, ale z takim podejściem to Ty nigdy nie wyjdziesz z jaskini.
Moim zdaniem trwanie w marazmie to  niezbyt dobra recepta na życie.

> Agentura to obcy element.

No to przecie mamy spotkanie wodza "cztery oczy" z imperatorem, o czym
tam gadają w tajemnicy przed narodem? To niby ma być ten nasz/swój element?

> Jaskinia ma ścisły związek z wyborami.

Źle napisane - "cisza wyborcza", miało być.

> Pod wzgledem uchylania? Zawsze mam w nim oparcie. ZAWSZE. Jest NIEZŁOMNY w
> najlepszym znaczeniu tego słowa - moralnie i mentalnie.

Pod względem posiadania własnego zdania a także i potrzeb. Oczywiście
nic tu nie krytykuje czy oceniam w sensie negatywnym, to tylko takie
bezosobowe spostrzeżenia.

> Nie widzę w tym różnicy miedzy Niemcami i Niemkami w tym względzie -
> wystarczy spojrzec:
>
> https://lh3.googleusercontent.com/proxy/QtLwnvCoQP59
sf9XiWX5foHy7_fIhjqr-oWBQFMn3L4NjFWHRqcdXE0AGEtqyfNO
kj6RfmGAhHP750vZsGU7CswqB-yldNcXrymZhi1EoRfp0GgBbKxX
4_Pb

Nigdy nie słyszałem o przypadkach wykrzykiwania w chwilach seksualnej
ekstazy hitlerowskiego pozdrowienia przez samczy gatunek Niemców.

> Naprawdę; byli MAGICZNIE INNI.

No tak, gdy weźmiemy pod uwagę choćby to że instrumentalnie były to
faktycznie zwykłe miernoty - to faktycznie możemy powiedzieć że byli
inni, choćby w porównaniu z takimi Stonesami.

> Wiesz, ja nie muszę głosować, bo z mężem mamy bliźniacze poglądy polityczne
> (i wszelkie inne, do najdrobniejszego szczegółu), ale jednak wolę, gdy na
> nasze wspolne typy oddamy DWA głosy, a nie jeden.
> Poza tym wcale nie jest pewne, że to kobiece kryteria wyborcze są tymi
> gorszymi - to tylko Twoje odczucia wynikajace w dodatku z błędnego
> odczytywania intencji kobiet przy wyborach.

Oczywiście wierzę, ale wątpliwości co do tych identycznych zapatrywań
mam, tak że  wolałbym jednak usłyszeć zdanie Twojego męża na ten temat.
- Oczywiście po kilku głębszych.

> Lewacy tak nie sądzą - nawet ,,krem WYBIELAJĄCY, ,,margarynę z Murzynkiem" i
> ,,czarną listę" uznają za rasizm.

I to jest właśnie chore. Trudno oszacować szkody jakie robią takim
podejściem wszystkim zainteresowanym.

> Czasem nie ma innego wyjścia.
>
> https://fakty.interia.pl/historia/newsamp-85-lat-tem
u-urodzila-sie-danuta-siedzikowna-inka,nId,1020606

> https://wiadomosci.wp.pl/kurdyjki-kontra-panstwo-isl
amskie-jak-armia-kobiet-walczy-z-dzihadystami-602526
3569056897a

Tak, - czasem nie ma,. Niedobrze jednak że ulega to uogólnieniu.

> Niekoniecznie do klubu, ale prawdziwy mężczyzna radzi sobie TAKŻE z tymi
> zajęciami. Nie ujmuje mu męskości umiejętność szycia, szydełkowania i
> zaplatania warkoczy, gdy z ,,męskimi" obowiązkami świetnie sobie radzi.
> Mówię z autopsji.

Nie chodzi tu o żadne ujmowanie czy jakiekolwiek narzucanie wzorców,.
Krótko - to nie jest świat dla normalnego faceta.