Mój program polityczny.

1. Data: 2020-07-06 20:03:35

Temat: Mój program polityczny.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ Gazebo chce bardzo na mnie głosować, to może przedstawię cały program
polityczny :)

W punktach:

1. Ograniczenie władzy polityków do bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego,nauki
w zakresie badań podstawowych i innowacji, ochrony zdrowia w zakresie drogich
kuracji, infrastruktury, wymiaru sprawiedliwości, finansów państwa, ustalonego
minimum bezpieczeństwa socjalnego, wyrównywania możliwości rozwoju poszczególnych
regionów. Wszystkie pozostałe zagadnienia mają być przekazane do samorządów.

2. Majątek narodowy ma zostać przekazany obywatelom w postaci akcji tak, aby każdy
stał się realnie właścicielem spółek skarbu państwa, lasów państwowych i pozostałych
składników majątku narodowego.

3. Wybory mogą się odbywać jedynie za pomocą plakatów wyborczych na których będzie
spisany program wyborczy kandydatów lub partii. Plakaty mogą być publikowane tylko w
internecie na stronach do tego służących. Zakaz publikowania wizerunków polityków.
Wywiady z politykami jedynie w formie pisemnej. Jeśli to technicznie możliwe wybory
też jedynie poprzez internet.

4. Podatki wyłącznie na finansowanie zadań państwowych ustalone na poziomie
pokrywającym zadania którymi zajmują się politycy. Zadania samorządów będą
realizowane z osobnych podatków lokalnych.

5. Zaplanowanie rozwoju gospodarczego kraju w sytuacji zmniejszającego się
zaludnienia i zapobieżenie wszystkim zagrożeniom z tym związanym.

6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa eliminacja zbędnych przepisów, urzędników
i urzędów oraz funkcji państwa.

2. Data: 2020-07-06 20:17:39

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> 6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa

CZEGO? "Struktury"?
Ty nawet nie wiesz, o czym gadasz.
Nawet słowa tu nie ma o strukturze państwa. Są natomiast bzdety rodem z
pustogłowia.

> eliminacja zbędnych przepisów, urzędników i urzędów oraz funkcji państwa.

Czyli najpierw samego siebie.
I kto to będzie wtedy ustalał, co jest ,,zbędne", no bo Pan Gniotkiewicz
zapewne już nie? Tylko ci ,,potrzebni", na zasadzie:
,,- Ale tu jest jezioro!
- Jezioro się przeniesie!"
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-07-06 20:23:18

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Grubas. Wypierdalaj z wątku. I tak nie rozumiesz o czym pisze.

4. Data: 2020-07-06 21:19:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Grubas. Wypierdalaj z wątku.

Bóg cię kocha, spokojnie.

> I tak nie rozumiesz o czym pisze.

Jak to o czym? O głosowaniu na mistera psychuszki, gdzie siedzicie obaj z
gazebo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-07-06 21:24:36

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tak jak napisałem, wypierdalaj. Nie potrafisz merytorycznie dyskutować i ograniczasz
się jedynie do prezentacji swoich agresywnych przekonań. Nigdy nie miałaś liberalnych
poglądów i komponowania ci wyłącznie muszka Korwina.

6. Data: 2020-07-06 23:21:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Tak jak napisałem, wypierdalaj.

Tak, jak napisałam, Bóg cię kocha.

> Nie potrafisz merytorycznie dyskutować i ograniczasz się jedynie do
> prezentacji swoich agresywnych przekonań. Nigdy nie miałaś liberalnych
> poglądów i komponowania ci wyłącznie muszka Korwina.

,,Merytoryczna dyskusja" o ,,programie politycznym" pacjenta psychuszki
rzeczywiście nie jest moją mocną stroną. I daj Boże, aby nadal nie była.
Ale pośmiać się lubię ?
Szczególnie, że zupełnie nie ,,komponowania mi" liberalizm. Czego by on dla
ciebie nie miał oznaczać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-07-07 04:20:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2020 o 20:19, XL pisze:

> Bóg cię kocha, spokojnie.

to teraz twierdzisz, ze go kocham

> Jak to o czym? O głosowaniu na mistera psychuszki, gdzie siedzicie obaj z
> gazebo.

jestes tak bezdennie glupia
--
gazebo

8. Data: 2020-07-07 04:33:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2020 o 19:03, z...@g...com pisze:
> [...]
>
> 6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa eliminacja zbędnych przepisów,
urzędników i urzędów oraz funkcji państwa.

:)))
--
gazebo

9. Data: 2020-07-07 04:54:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2020 o 22:21, XL pisze:

> Tak, jak napisałam, Bóg cię kocha.

pytalas mnie o to? czy mnie wysnilas?

--
gazebo

10. Data: 2020-07-07 04:55:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa eliminacja zbędnych przepisów,
urzędników i urzędów oraz funkcji państwa.

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.