Są znowu prawdziwą rodziną

1. Data: 2020-07-05 18:17:55

Temat: Są znowu prawdziwą rodziną
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://tvn24.pl/polska/prezydent-andrzej-duda-ulask
awil-mezczyzne-skazanego-za-czyny-pedofilskie-koment
arz-gosci-kawy-na-lawe-4629475

Pisowska, religijno sekciarska moralność.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-05 19:54:17

Temat: Re: Są znowu prawdziwą rodziną [dlatego glosuja na PiS]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/07/2020 o 17:17, Kviat pisze:
> [...]
awil-mezczyzne-skazanego-za-czyny-pedofilskie-koment
arz-gosci-kawy-na-lawe-4629475

> Pisowska, religijno sekciarska moralność.

bez komentarza

--
gazebo

3. Data: 2020-07-05 22:48:55

Temat: Re: Są znowu prawdziwą rodziną
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-05 18:17, Kviat wrote:
> [...]
awil-mezczyzne-skazanego-za-czyny-pedofilskie-koment
arz-gosci-kawy-na-lawe-4629475

> Pisowska, religijno sekciarska moralność.

//nastempny...

//wezcie se i paczajcie na okronglo, az zrozumniecie czym jest: Miserere...?

https://youtu.be/llXqb9nknMY?t=293

4. Data: 2020-07-06 01:52:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//nastempny...

//wezcie se i paczajcie na okronglo, az zrozumniecie czym jest: Miserere...?
---
Masoni z lewakami juz tak majom,. przeciez to wiesz ;P

5. Data: 2020-07-06 08:50:55

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2020 o 18:17, Kviat pisze:
> [...]
awil-mezczyzne-skazanego-za-czyny-pedofilskie-koment
arz-gosci-kawy-na-lawe-4629475

> Pisowska, religijno sekciarska moralność.

Brawo, brawo p. Duda. Widać że i on ma przebłyski porządnego człowieka.
Nie mściwości i zemsty z zaciśniętymi zębami a miłość i wybaczanie.
Jednak jeden krok w dobrą stronę to za mało aby mieć mój głos.

6. Data: 2020-07-06 10:40:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 08:50, trybun pisze:
awil-mezczyzne-skazanego-za-czyny-pedofilskie-koment
arz-gosci-kawy-na-lawe-4629475

> Brawo, brawo p. Duda. Widać że i on ma przebłyski porządnego człowieka.

Do tej pory przedstawiałeś się jako wioskowy głupek uwielbiający Putina,
który nie wie jaki Ziemia ma kształt. I to było momentami zabawne.
Teraz do tego dołożyłeś religiancką moralność leżącą na dnie.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-07-06 12:40:12

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 10:40, Kviat pisze:
> [...]
> zabawne.
> Teraz do tego dołożyłeś religiancką moralność leżącą na dnie.

Zazdrość serdeczna mnie pożera gdy patrzę na twoich idoli, miejski
bezmózgu. Ty pisząc o moralności zachowujesz się dokładnie jak ten
ślepiec opisujący wschód słońca.

Trzaskowski pod sad! - petycja.
definicje
taka sobie refleksja