taka sobie refleksja

1. Data: 2020-07-05 14:39:03

Temat: taka sobie refleksja
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

wielu ludzi pisalo na tej grupie, smiesznie, niezrozumiale, madrze,
teraz jest nalot faszystow katolickich, no i wlasnie, znam wielu ludzi
wierzacych, niekoniecznie w tego akurat Boga (czyli Mnie), na szczescie
jestem juz troszke stary wiec z zalozenia nie odrzucam ludzi wierzacych,
no tak, z jednej strony cieszy mnie, ze ich dzialania przyniosa korzysc
na dluzsza mete, to sie juz obserwuje od dluzszego czasu, kiedys Polacy
wyjezdzali na Arbeit i z uwagi na inne przepisy deklarowali, ze nie beda
odprowadzac podatku w Niemczech na swoja wiare, kasa to kasa, co
niektorzy zdziwili sie wracajac do kraju, no dobra, kiedy ich pogonia bo
kurwa chce tego dozyc, kiedy w koncu zdejma ten krzyz w sejmie? uparty
jestem, doczekam
--
gazebo

2. Data: 2020-07-06 08:48:18

Temat: Re: taka sobie refleksja
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2020 o 14:39, gazebo pisze:
> [...]
> dobra, kiedy ich pogonia bo kurwa chce tego dozyc, kiedy w koncu
> zdejma ten krzyz w sejmie? uparty jestem, doczekam

Akurat Krzyż jest chyba ostatnim ogniwem z którego należałoby oczyścić
to szambo.

3. Data: 2020-07-06 09:59:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> uparty
> jestem,

Jak to osioł.

> doczekam

Nie, nie doczekasz. Wiesz, dlaczego? Bo Bóg cię kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-07-06 17:09:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2020 o 07:48, trybun pisze:

> Akurat Krzyż jest chyba ostatnim ogniwem z którego należałoby oczyścić
> to szambo.

zgadzam sie, jednak to symbol, wieszany cichaczem po ciemku i w strachu,
jak widzialem w Newport demonstracje i mlodzi ludzie szli z zaslonietymi
twarzami to mialem ochote czyms rzucic

--
gazebo

5. Data: 2020-07-06 17:10:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2020 o 08:59, XL pisze:

> ?

> Jak to osioł.

> Nie, nie doczekasz. Wiesz, dlaczego? Bo Bóg cię kocha.

wlasnie dlatego, bo sie kocham przeogromnie i tej przyjemnosci sobie nie
odmowie

--
gazebo

TVN - duch Kiszczaka wiecznie żywy.
Synteza R.T. Lektura obowionzKOwa! ;)
Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?
GazebKO z cicha penka ;)
Atrakcyjny Kazimierz