Duchowny.

1. Data: 2020-07-05 21:50:44

Temat: Duchowny.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.donald.pl/artykuly/YaPoBcMa/wachock-duch
owny-pilnuje-plakatu-dudy-i-kaze-nastolatkom-spieala

""W związku z pojawieniem się na jednym z portali społecznościowych
filmiku, na którym jeden z członków naszej wspólnoty zakonnej zachowuje
się w sposób nieprzystający mnichowi, wyrażamy nasze ubolewanie i
przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci postawą i słowami
tego zakonnika. Tym samym informujemy, iż wspomniany brat ma problemy
natury psychicznej, co w dużym stopniu może tłumaczyć jego skandaliczne
zachowanie. Jednocześnie, jego choroba nie stanowi zagrożenia dla osób
przebywających na terenie opactwa, dlatego nie był on izolowany" - czytamy.
"Przełożeni natychmiast po zapoznaniu się z treścią filmiku wystosowali
mu upomnienie i zakaz opuszczania murów klasztornych w godzinach
wieczornych". "

Ciekawe, że tego typu zdarzenia dotyczą tylko i wyłącznie wyznawców
pisu. I sukienkowych.
Jak trafia się jakiś agresywny zjeb, to w ciemno można obstawiać, że
wyznawca pisu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-05 22:32:33

Temat: Re: Duchowny.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/07/2020 o 20:50, Kviat pisze:
> [...]
> pisu. I sukienkowych.
> Jak trafia się jakiś agresywny zjeb, to w ciemno można obstawiać, że

czepiaja sie go, ze plakat chcial obsikac bez swiadkow? ja bym patrzyl w
druga strone :]
--
gazebo

3. Data: 2020-07-06 00:35:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> pisu. I sukienkowych.
> Jak trafia się jakiś agresywny zjeb, to w ciemno można obstawiać, że

Wczoraj NA POGRZEBIE agresywne babsko (czerwona prokuratorka, która kiedyś
pochwaliła się przed nami swoim ,,sprytem", polegającym na tym, że swego
czasu wezwano ją w nocy do znalezionych na jej terenie zwłok; była noc,
dzieci same zostawione w domu, ona zaspana i zmęczona, więc kazała przewlec
zwłoki kilkanaście metrów dalej, gdzie zaczynał się akurat rejon innego
prokuratora) z rodziny Zmarłej, zaczęło rozmowę o polityce - najeżdżając
chamsko na Kaczyńskiego itd. Stało babsko obok mnie i mojego Męża. Mąż
przerwał jej słowotok grzecznym stwierdzeniem, że jesteśmy tu wszyscy poza
polityką, na cmentarzu, a poza tym wygłaszając swoje poglądy polityczne w
przykładowej grupie 3 osób powinna pamiętać, że statystycznie z tych trzech
osób dwie popierają PiS.

Przed świętami i pierwotnym terminem wyborów prezydenckich zadzwoniła do
mnie dawna koleżanka z klasy licealnej, córka czerwonego komuszego
pułkownika., rozpieszczona nicnierobiąca i niewyksztalcona żona
kiszczakowego pogrobowca, służecego bezpieki. Zamiast oczekiwanych życzeń
usłyszałam stek politycznych bzdur (rozumem toto nigdy nie grzeszyło) oraz
krzyki, że ona oto chce normalnie głosować, a nie korespondencyjnie, bo
prawo unijne w Polsce jest na pierwszym miejscu. Złożyłam jej świąteczne
życzenia i powiedziałam, że jako Polka prawo unijne traktuję dokładnie
przeciwnie.

Takich przykładów mogę podać dziesiątki. Agresja pieszczochów komuny z PO
jest ich cechą przyrodzoną.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-07-06 00:55:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 00:35, XL wrote:
> [...]
> przeciwnie.
>
> Takich przykładów mogę podać dziesiątki. Agresja pieszczochów komuny z PO

//to siem nazywa podporzadkowanie 'autorytetom'... typowe dla
cywilizacji bizantyjskich.

//a tu adekwatny fragmencik o nieco innym zabarwieniem:

"Tak się kończy bezkrytyczna wiara w autorytety (i bezwarunkowa uległość
wobec nich), charakterystyczna dla autorytarnych osobowości. W Polsce by
to raczej nie przeszło, dlatego może nie trzeba narzekać, że nie ma u
nas takiego porządku jak w Niemczech. Bo porządek, gdzie nikt nie
dyskutuje z tymi wyżej, prowadzi do przyzwalania na skrajnie niemoralne
zachowania autorytetów. Wszędzie obecna jest pedofilia, jednak chyba
nigdzie, dzieci nie wykorzystywało się z otwartą przyłbicą, głosząc na
forum publicznym, że nie ma w tym nic złego i nadal będąc szanowanym
przez społeczeństwo autorytetem. Wszędzie pedofile głosili swoje
postulaty na fali źle pojętej wolności seksualnej (ograniczonej do
wolności jednej strony, bo przecież druga, czyli dziecko wolna nie była,
a wręcz zniewolona), ale chyba nigdzie nie byli tak wpływowi. Wydaje się
zatem, że nie jest to problem lewicy, czy prawicy, ale niemieckiego
społeczeństwa, które w jakiś sposób nadal prezentuje wysoki stopień
autorytaryzmu. Z tym, że już nie faszystowskiego, a lewicowego (bo taki
też istnieje).

Autorytaryzm, według części naukowców społecznych, polega na
bezwzględnym i bezmyślnym podporządkowaniu się jednej idei i może to być
nie tylko faszyzm, ale - paradoksalnie - też np. wolność, czy równość.
Nie ma chyba bardziej skrajnego przykładu autorytaryzmu niż pedofilia.
Autorytaryzm, jest to postawa uznająca między innymi, że hierarchia jest
czymś dobrym i należy jej bezwzględnie przestrzegać, że ten niżej ma się
bezwzględnie podporządkować temu wyżej, który może mu rozkazywać, że
ludzie nie są równi. A w przypadku aprobaty dla pedofilii dajemy temu
wyżej wręcz prawo do używania tego niżej niczym rzeczy."

//(c) https://www.reo.pl/biale-i-czarne-karty-historii-zie
lonych/

5. Data: 2020-07-06 07:49:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 00:35, XL pisze:
owny-pilnuje-plakatu-dudy-i-kaze-nastolatkom-spieala

> Wczoraj NA POGRZEBIE agresywne babsko (...) zaczęło rozmowę o polityce -
najeżdżając
> chamsko na Kaczyńskiego itd.

Nie od dzisiaj słowa prawdy nazywasz chamstwem, więc zapewne to nie było
chamsko, lecz nie spodobało ci się co powiedziała, bo nie pasowało to do
twojej wizji faszystowskiego świata.

Powiedzenie, że Duda ułaskawił pedofila, to nie chamstwo, tylko
stwierdzenie faktu. Powiedzenie, że Kaczyński podzielił ludzi na
zdradzieckie mordy i że awansował komunistycznego prokuratora
Piotrowicza, to nie chamstwo, lecz stwierdzenie faktu.

> Przed świętami i pierwotnym terminem wyborów prezydenckich zadzwoniła do
> mnie dawna koleżanka z klasy licealnej, (...) Zamiast oczekiwanych życzeń
> usłyszałam stek politycznych bzdur (rozumem toto nigdy nie grzeszyło)

Co chwilę wrzucasz tu stek politycznych bzdur. Czy to oznacza, że jesteś
agresywna, chamska i nie grzeszysz rozumem?
Ciekawa samokrytyka.

> [...]
> prawo unijne w Polsce jest na pierwszym miejscu. Złożyłam jej świąteczne
> życzenia i powiedziałam, że jako Polka prawo unijne traktuję dokładnie

No faktycznie, chęć normalnego głosowania, to rzeczywiście agresja i
chamstwo. Jak ona śmiała mieć taką chęć? Niepojęte.

> Takich przykładów mogę podać dziesiątki.

A znajdziesz jakiś na chamstwo i agresję?

> Agresja pieszczochów komuny z PO
> jest ich cechą przyrodzoną.

Używanie słów których się nie rozumie, jest cechą przyrodzoną
pieszczochów pis.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-07-06 07:58:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 00:55, Izaura pisze:

> [...]
>
> "Tak się kończy bezkrytyczna wiara w autorytety (i bezwarunkowa uległość
> wobec nich), charakterystyczna dla autorytarnych osobowości. W Polsce by

Serio?
https://www.facebook.com/praktykujacyateista2/posts/
1410644485793759

> [...]
> wolności jednej strony, bo przecież druga, czyli dziecko wolna nie była,
> a wręcz zniewolona), ale chyba nigdzie nie byli tak wpływowi.

Słuszna uwaga.
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pedofilia-
w-kosciele-zglaszamy-sprawe-ks-biskupa-stanislawa-na
pieraly-do-watykanu/hbr6616

> Autorytaryzm, według części naukowców społecznych, polega na
> bezwzględnym i bezmyślnym podporządkowaniu się jednej idei i może to być
> nie tylko faszyzm,

Słuszna uwaga.
Przykładem może być religia. Nawet lepszym.

> Nie ma chyba bardziej skrajnego przykładu autorytaryzmu niż pedofilia.

Raczej instytucjonalna ochrona pedofilów.

> [...]
> czymś dobrym i należy jej bezwzględnie przestrzegać, że ten niżej ma się
> bezwzględnie podporządkować temu wyżej, który może mu rozkazywać, że

Najwyżej stoi papież (podobno).

> A w przypadku aprobaty dla pedofilii dajemy temu
> wyżej wręcz prawo do używania tego niżej niczym rzeczy."

No niestety.
Ale na szczęście powoli robi się normalnie. Młodzież zaczęła dostrzegać
co kościół odpierdala.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-07-06 08:47:53

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o epatowanie chamstwem i agresją to grubas z siniakiem wiodą prym.
Agresja innych jest jedynie odpowiedzią. A co do uwagi męża grubasa to ma spore
kłopoty z ułamkami. Biorąc pod uwagę rozkład głosów wyborczych i frekwencję to
kaczyzm popiera najwyższej 1/3 społeczeństwa. A ja od lat nie mogę znaleźć nikogo kto
broni polityki pis lub by się przyznał że głosował na kogoś z PiS. Pewnie powodu są
takie same jak to że żaden facet nie przyznaje się do walenie konia bo to społecznie
nie jest akceptowane.

8. Data: 2020-07-06 08:49:16

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2020 o 21:50, Kviat pisze:
> [...]
> pisu. I sukienkowych.
> Jak trafia się jakiś agresywny zjeb, to w ciemno można obstawiać, że

Nie, choroby  nie wybierają, także te psychiczne.  A tak w sumie to masz
wyjaśnienie i przeprosiny, a więc czego jeszcze oczekujesz, czego chcesz?

9. Data: 2020-07-06 10:10:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
owny-pilnuje-plakatu-dudy-i-kaze-nastolatkom-spieala

> //to siem nazywa podporzadkowanie 'autorytetom'... typowe dla
> cywilizacji bizantyjskich.

Wyszukane określenie, ale w ww. i podobnych przypadkach zbyt daleko idące,
bo jest to po prostu niczym niezamaskowane CHAMSTWO I AGRESJA kundla,
któremu odebrano połeć słoniny, dorwany ze spiżarni. Kundel, w odróżnieniu
od rasowca, będzie żarł, aż mu kichy popękają - a kto mu w tym chce
przeszkodzić, temu do gardła predzej doskoczy, niż zrozumie, że już
wystarczy. Domena w mentalnoścj tego czerwonego postkiszczakowskiego
tałatajstwa. Tylko ona im zostało jako spadek genetyczny i rozpoznawalna
cecha.

> [...]
> ludzie nie są równi. A w przypadku aprobaty dla pedofilii dajemy temu
> wyżej wręcz prawo do używania tego niżej niczym rzeczy."

Słuszne, czytałam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-07-06 10:13:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:
owny-pilnuje-plakatu-dudy-i-kaze-nastolatkom-spieala

> Nie, choroby  nie wybierają, także te psychiczne.  A tak w sumie to masz
> wyjaśnienie i przeprosiny, a więc czego jeszcze oczekujesz, czego chcesz?

Dopaść gardła i szarpać, krew wytoczyć i się nią pomazać, w rozwleczonych
bebechach się wytarzać.
Taka choroba psychiczna, wiesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: