Mój program polityczny.

91. Data: 2020-07-09 18:10:59

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> A powiedz mi o tłusta

Starczy uwiąd cię nie dyskwalifikuje w rozmowie, więc powiem, oczywiście -
twoja siedemdziesiątka jednak budzi we mnie pewną namiastkę szacunku. Mam
odruch z dzieciństwa - starszych staram się szanować.

> czym się różni związek dwóch facetów od związku mężczyzny z kobietą i od
> związku dwóch kobiet.

Aż nie wiem, co wybrać; jeśli chodzi np. o pierwszy i drugi, to:

https://twojememy.pl/problemy-homoseksualistow/

Reszta jakoś podobnie, nie będę cię już degustować :->

> Mogą to być takie starsze kobiety którym nas przykład przez całe życie
> nie wychodziło z facetami.

Nie wypowiem się w imieniu takich kobiet, bo nie mam takich doświadczeń -
mnie całe życie wychodzi, z jednym i tym samym facetem, którego poznałam w
pierwszej klasie LO i poślubiłam kilka lat potem. Czyli musisz spytać
właściwą osobę - tę starszą kobietę, którą masz na myśli, a której z tobą i
innymi facetami nie wyszło. Może za dużo facetów... Mnie w to nie mieszaj,
uwiędły kwiatuszku.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

92. Data: 2020-07-09 18:24:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tłusta. Jednak seks cały czas siedzi ci w głowie. Z tego co zalinkowałaś wynika, że
według Ciebie należy zwalczać osobników uprawiających seks per rectum. Rozumiem, że
nigdy nie próbowałaś, ale żeby na podstawie takiej drobnej zmiany w zachowaniach
budować całą ideologię to świadczy o jakiejś mani seksualnej. Jest tyle różnych
ludzkich zachowań, a Ty w kółko tylko o jednym. A inne sposoby uprawiania seksu? Na
przykład ustami? Możesz też spróbować. Tylko uważaj na kolejność.

93. Data: 2020-07-09 18:38:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Tłusta. Jednak seks cały czas siedzi ci w głowie. Z tego co zalinkowałaś
> wynika, że według Ciebie należy zwalczać osobników uprawiających seks per rectum.

Sami wyginą.

> Rozumiem, że nigdy nie próbowałaś, ale żeby na podstawie takiej drobnej zmiany

Drobnej? To spróbuj, co ci wyjdzie, gdy zechcesz podłączyć coś do elektryki
za pomocą dwóch wtyczek lub dwóch gniazdek...

> w zachowaniach budować całą ideologię to świadczy o jakiejś mani
> seksualnej. Jest tyle różnych ludzkich zachowań,

To pewnie i sraczka im nie przes kodzi. Uff.

> a Ty w kółko tylko o jednym. A inne sposoby uprawiania seksu? Na przykład ustami?

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoimi najnowszymi odkryciami. W twoim
wieku (70) takie eureka! to istny sukces w sferze seksu. Jakoś musisz dawać
radę. Gratuluję.

> Możesz też spróbować. Tylko uważaj na kolejność.

Nigdy nie miałam z nią problemu - jestem skrajną monogamistką w związku ze
skrajnym monogamistą. A jaki numer tobie nadano?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

94. Data: 2020-07-09 18:53:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z monogamistą też można pomylić kolejność :) A powiedz mi tytanie intelektu skąd się
biorą wciąż choroby genetyczne takie jak nas przykład zespół Downa skoro chorzy się
nie rozmnażają. Według twoich teorii powinni wyginąć, a ciągle się rodzą i to w
rodzinach gdzie tej choroby wcześniej nie było. I od trasy uwaga. Nie każda zmiana
genetyczną jest chorobą, bo w takim przypadku trzeba by leczyć niektórych ludzi z
rudych włosów.

95. Data: 2020-07-09 19:02:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> chorobą, bo w takim przypadku trzeba by leczyć niektórych ludzi z rudych włosów.

Rudość włosów to cecha genetyczna, istnieje na nią konkretny gen. Na homo
nie. Po tym, co wypisujesz, widzę, że nie masz bladego pojęcia o genetyce,
więc sorry, ale nie widzę sensu dalszej dyskusji.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

96. Data: 2020-07-09 19:08:15

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Masz niezwykłą łatwość negatywnego oceniania ludzi. Czyli jesteś po prostu wredna.
Rudy kolor włosów koryguje osiem genów które mogą się ujawniać w różnym stopniu. A ja
jestem absolwentem biologii :)

97. Data: 2020-07-09 19:25:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 11:16, XL pisze:
> Moja wizja świata jest jedynie słuszna i to ona pokona twoją lewacką.
> Jestem o to zupełnie spokojna.

dziekuje za szczerosc :] a biegunke swoja mozesz uleczyc, hemoroidy tez,
glowy juz nie

--
gazebo

98. Data: 2020-07-09 19:27:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 11:57, XL pisze:

> Byłabym?
> JESTEM!

no wez powiedz, skad sie wziely twoje kompleksy?
--
gazebo

99. Data: 2020-07-09 19:31:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 14:42, m...@g...com pisze:

> i rozwionzac go probuje via lgbtqrstwo ;P

spierdalaj i nie przeszkadzaj piseczku, zajebista rozmowa

--
gazebo

100. Data: 2020-07-09 19:34:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 13:42, FEniks pisze:

> Jak to "nawet"? Jakakolwiek funkcja w przedszkolu, czy też szkole, to
> bardzo ważna funkcja.
>
> Ewa

za malo na ubezwlasnowolnie tej pani

--
gazebo

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.