Re: Mój program polityczny.

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mój program polityczny.
Date: Wed, 22 Jul 2020 08:40:05 +0200

W dniu 10.07.2020 o 16:56, gazebo pisze:

> jestem za, owszem, ino tylko cos takiego juz istnieje, problem w tym,
> ze moc przewidziec wynik nikt takowego nie oglosi, ale lepiej mi
> powiedz jak w tym widzisz kobiety

No, nie bardzo istnieje, bo nie jest niezależna od władzy. Kobiety widzę
wszędzie, Mogą być dobrymi policjantkami, prawnikami, sędziami/nami
itditp. Jedyne wyjątki w których nie widzę bab to polityka (czynne prawa
wyborcze) i wojsko.

> to jest, bylo i bedzie chore

Dlatego postuluję o prywatyzacje tego resortu, ma to być organ służący
Obywatelowi/podatnikowi a nie politykom.

> nie odpowiada mi twoj program

Za dużo oczekiwań i wymagań?