Re: Moj swiat runal

From: "Slav" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.rodzina
Subject: Re: Moj swiat runal
Date: Mon, 20 Dec 2004 19:37:36 +0100

Użytkownik "Mis Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cq6qk4$1ou$1@bp.bipnet.pl...
> rana i
> szansę.
>
> Twoja zona jest egoistka. Postanowila uciec od tych zmartwien, klopotow
> i rutyny bo zapewne zaczelo jej sie nudzic. Moze ona ma zdrade we krwi?
> Dlaczego zamiast powiedziec ze miedzy wami zaczyna byc nudno, malo
> spontanicznie, szaro i codziennie, nie powiedziala Ci tego, nie wygadala
> sie, prowokujac konstruktywna rozmowe?
> A kiedy byla pierwsza (a moze sie myle) okazja zaraz - skok w bok i jest
> dobrze - nie ma szarosci codziennosci i tych samych klopotow.
> [...]

Jesteś albo bardzo młody, albo bardzo głupi, albo ...jedno i drugie. Świat
nie jest czarno-biały a emocje targające ludźmi zdecydowanie wychodzą poza
poziom taniego romansidła. Nic nie wiesz o sytuacji a już oceniłeś żonę
Darka i jej postępowanie. Daj ludziom szansę na wyplątanie się z własnych
błędów i nie sądź pochopnie. Nie każda zdradzająca kobieta jest dziwką i nie
każdy zdradzający mąż łajdakiem. Życie pisze czasami tak wredne scenariusze,
że żadna telenowela nie jest wstanie tego powtórzyć.

Darku, blizna zostanie i będzie co jakiś czas bolała. Jednak decyzję o życiu
w tym układzie musisz podjąć sam. Na pewno musi to być decyzja przemyslana.
Powinniście ją starannie omówić. Jeżeli żona zdecyduje się wybrać Ciebie
(myślę, że trzeba jej zostawić czas na taką decyzję) i Ty ten wybór
przyjmiesz to pamiętaj o tym, że przeszłość nie może już nigdy być
wykorzystana przeciwko żonie. Nie odbudujecie Waszego związku jeśli nie
zaczniecie od czystej kartoteki. Jeżeli żona wybierze Twojego konkurenta to
trzeba ustalić pewne zasady dotyczące dziecka - Twój świat runął ale świat
Twojego dziecka można jeszcze uratować. Zalecam walkę o żonę choć innymi
metodami niz te polecane przez mojego przedpiścę. Pozdrawiam serdecznie i
życze powodzenia i wytrwałości.

Sławek