Moja Bohaterka.

11. Data: 2012-03-28 15:01:12

Temat: Re: Moja Bohaterka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Mar 2012 08:15:34 +0200, wchpikus napisał(a):

> Przyjdzie czas ze przez zaklamanie KK zostanie sam ze swoimi
> swiatyniami, padnie i bede zebral, jak na nich przystalo..

:-D
--

XL wiosenna

12. Data: 2012-04-03 09:45:08

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-28 00:50, Nemezis pisze:

> Patrz zażółcony prof. Senyszyn pisze to co ja_______________

Prof. Senyszyn (u której miałem też zajęcia swego czasu)
to ja akurat mam ..., tak jak i całe SLD.

13. Data: 2012-04-03 21:50:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Apr 2012 11:45:08 +0200, zażółcony napisał(a):

> Prof. Senyszyn (u której miałem też zajęcia swego czasu)

Matkubosku, jak Ty to biedaku wytrzymałeś... :-D
--

XL wiosenna

14. Data: 2012-04-04 03:20:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Prof. Senyszyn (u kt�rej mia�em te� zaj�cia swego czasu)
> to ja akurat mam ..., tak jak i ca�e SLD.

A czego uczyła na tych zajęciach? Fajnie pisze, bo nie ględzi językiem
abstrakcji i nie ma tego zadęcia uniwersyteckiego, pisze po ludzku,
jak gimnazjalistka, prosto i treściwie i samo to pisanie świadczy że
dość mocno stoi na ziemi. Bo zobacz, im bardziej ktoś oderwany ,tym
język robi esy_floresy abstrakcyjne i najczęściej gadają bełkot, który
po wysiłku wejrzenia w tekst ,wychodzi że to brednie.

Ból istnienia
Stracone pokolenie
Stracone pokolenie
Stracone pokolenie