Moja Dolina :-)

121. Data: 2009-06-15 10:46:06

Temat: Re: Moja Dolina :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:34:29 +0200, Vilar napisał(a):

> A pamiętasz, że wszędzie gdzie przeszła na trawie i gałązkach był szron?
>
> MK
>
> PS. We mnie też nie budziła strachu. Ale była siłą, z którą trzeba się
> liczyć. Jak siła natury - nieuchronna, niemanipulowalna.
> Śmierć nie jest straszna. Jest jak Buka....

O! Własnie.

122. Data: 2009-06-15 10:48:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:34:47 +0200, ostryga napisał(a):

> Jeść, owszem, uwielbiam podczas czytania. Zresztą w ogóle uwielbiam jeśc.
> Zazwyczaj siadam na fotelu w teatrze obłożona jedzeniem i piciem.

W teatrze??? Żartujesz??? W kinie ostatecznie kubełek popcornu lubię
czasem... ale w naszych dzięki Bogu konserwatywnych Kielcach toby Cię
ludzie zabili wzrokiem, zanimbyś cokolwiek wzięła do ust siedząc na
widowni...

123. Data: 2009-06-15 10:48:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>A jak to jest po Francusku Chironie?
>
> Narysuj mi baranka, proszę.... :-)

Dessine-moi un mouton, s'il vous plai :-)

pozdrawiam

Chiron

124. Data: 2009-06-15 10:49:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, to jednak są, w moim przypadku, zdarzenia rozłączne, znaczy czytanie w
wannie i czytanie z podjadaniem ciasta. Chyba łapek by mi zabrakło na to
wszystko.

Swoją drogą, to czemu nie ma podstawek do książek montowanych na wannach?
Skoro są stojarki do suszenia prezerwatyw ! (słowo, są, Wprost to wyłowiło i
wypunktowało na swojej liście Hop-Bęc).

MK.

125. Data: 2009-06-15 10:50:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Przypominasz mi mojego ojca.

Ten nawyk wpoił mi właśnie mój ojciec. Ja przejęłam go bezboleśnie
pewnie dlatego, że wpoił go pokojowo. ;) W czasach naszego dzieciństwa
funkcjonowały właściwie wyłącznie metalowe tubki, które po prostu
pękały, gdy się je ściskało od razu po środku i zawartość wyłaziła
dziurami. Poza tym trudno było później taką pogiętą tubkę opróżnić do
końca, a czasy były ciężkie. ;) Teraz, w dobie plastikowych tubek nie ma
to już większego znaczenia, ale przyzwyczajenie drugą naturą. Mój mąż
notorycznie nie stosuje się do tych zaleceń. ;)

> A książki okładał w gazety, żeby się nie broń Boże rogi i brzegi nie
> zniszczyły.

W dzieciństwie okładałam książki w przezroczystą folię, którą ojciec
gdzieś zdobywał. Wiele książek miałam tak owiniętych, ale książki wtedy
wydawane w większości nie zasługiwały na takie nabożne traktowanie.

> Dobra, dobra, napisz więcej o konkretnych zachowaniach a grupa Cię
> podsumuje ;D

Nie ścieram kurzy, dostaję szału, kiedy mam coś posegregować, bo
przerasta mnie stworzenie jasnych kryteriów "co do czego", w związku z
tym różne papiery i książki piętrzą się odłożone na później.
Jak mi się coś jeszcze przypomni, to napiszę. ;)

Ewa

126. Data: 2009-06-15 10:50:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:44:55 +0200, Vilar napisał(a):

> Czemu "WC - o zgrozo"? Bardzo dobre miejsce do czytania. MK.

Ja jakoś nigdy nie mogłam się tam porządnie... skupić ;-)

127. Data: 2009-06-15 10:50:29

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, czuję pokusę, żeby wszystkich ciamkaczy kinowych ochrzcić Ostrygami
> :-).
>
> MK

Co, podpadłam tym razem? :)
Staram się w teatrze lub kinie jesc prawie bezgłośnie.
Nie ma typowego chrupania, bo też z chipsami do teatru nie chodzę.
Ale już orzeszki w czekoladzie, czekoladki, sok lub woda mineralna, to tak.
:)

pozdrawiam
o.

128. Data: 2009-06-15 10:50:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet kawy nie można?
Nawet jak się nie siorbie??

Hmm...kino i kawka w kinie, wieeeelka przyjemność. MK.

129. Data: 2009-06-15 10:53:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:49:32 +0200, Vilar napisał(a):

> Hmm, to jednak są, w moim przypadku, zdarzenia rozłączne, znaczy czytanie w
> wannie i czytanie z podjadaniem ciasta. Chyba łapek by mi zabrakło na to
> wszystko.

Półkę wystarczy mieć nad wanną, w ścianie może taką.
A nie przerażają Cię kabiny prysznicowe z radiem i innymi elektrycznymi
bajerami??? - ja mam na ich temat złe sny... z wizją porażenia prądem
podczas brania tuszu.

> Swoją drogą, to czemu nie ma podstawek do książek montowanych na wannach?
> Skoro są stojarki do suszenia prezerwatyw ! (słowo, są, Wprost to wyłowiło i
> wypunktowało na swojej liście Hop-Bęc).

:-OOO

130. Data: 2009-06-15 10:53:43

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

[...]
> Swoją drogą, to czemu nie ma podstawek do książek montowanych na
> wannach? Skoro są stojarki do suszenia prezerwatyw ! (słowo, są,
> Wprost to wyłowiło i wypunktowało na swojej liście Hop-Bęc).

Ależ są.
Gdzieś widziałem w necie.

S.

Małe wojny Ziemian...