Moja Mama i zawroty głowy :(

1. Data: 2003-07-03 06:31:57

Temat: Moja Mama i zawroty głowy :(
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martwię się o Nią, mówi, że wczoraj tak mocno kręciło Jej się w głowie że
nawet na bok nie mogła się przewrócić, musiała leżeć i nie ruszać się, świat
wirował... Ona nic nie pije, nie bierze proszków, z czego to mogło wynikać?
Ania

2. Data: 2003-07-03 06:53:04

Temat: Re: Moja Mama i zawroty głowy :(
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

be0il0$1nr$...@i...gazeta.pl,
dipsom_ania <d...@g...pl>:
> [...]
> głowie że nawet na bok nie mogła się przewrócić, musiała leżeć i nie
> ruszać się, świat wirował... Ona nic nie pije, nie bierze proszków, z

Moze zapalenie błędnika?

--
Robert

3. Data: 2003-07-03 06:58:06

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze zapalenie błędnika?

Jednodniowe? (Dziś już czuje się lepiej...)
Ania

4. Data: 2003-07-03 07:41:52

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może pierwsze objawy przekwitania?
Pozdarwiam Teresa

5. Data: 2003-07-03 07:48:15

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strzyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może pierwsze objawy przekwitania?

Chm... Wiązałam to własnie z tym, okres menopauzy i te sprawy... Mama o tym
czasami wspomina (wygląda i zachowuje się jak 10-15 lat młodziej co najmniej
ale ma 53)

Ania

6. Data: 2003-07-03 22:45:25

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Thu, 3 Jul 2003 08:31:57 +0200, "dipsom_ania"
<d...@g...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

> [...]
>wirował... Ona nic nie pije, nie bierze proszków, z czego to mogło wynikać?

A Twoja mama nie ma przypadkiem problemow z cisnieniem? Albo z cukrem
we krwi?

Ja jako niskocisnieniowiec i w dodatku majacy od dziecka w sumie
niski poziom cukru we krwi - jak mnie czasem cos dopadlo to wlasnie
tak wygladalo - ze rece i nogi robily mi sie strasznie ciezkie, nie
moglam sie za bardzo ruszac, bylo mi slabo, wszystko wkolo wirowalo I
czulam sie niemal jak na jakichs prochach. Trwal ten stan od kilku
minut do kilkunastu. I zdarzyl mi sie zaledwie kilka razy.

Twoja mama jest w wieku gdy wystepuja zaburzenia hormonalne - moze
powinnas ja pogonic do lekarza? :)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

7. Data: 2003-07-04 05:39:47

Od: "SMi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:7m69gv001kv94q6dfl0mvs3md9ivduv61s@4ax.com...
> [...]
> Agnieszka Mockałło
> http://www.zwierzeta.cisza.pl/
> Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

Czy pojawiło się nagle ?
Może to być zapalenie błędnika (zawroty głowy, niemożność utrzymania
równowagi, wymioty [przy silnym zapaleniu],...) => neurolog !
Pzdr. Mirek

8. Data: 2003-07-04 08:57:02

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:7m69gv001kv94q6dfl0mvs3md9ivduv61s@4ax.com...

> A Twoja mama nie ma przypadkiem problemow z cisnieniem? Albo z cukrem

Z ciśnieniem raczej spoko, z cukrem... tego nie wiem.

> [...]
> moglam sie za bardzo ruszac, bylo mi slabo, wszystko wkolo wirowalo I
> czulam sie niemal jak na jakichs prochach.

Dziękuję :) , zapytam Ją...

> Twoja mama jest w wieku gdy wystepuja zaburzenia hormonalne - moze
> powinnas ja pogonic do lekarza? :)

Moja Mama i lekarz... ha ha dobre :)))

Ania

9. Data: 2003-07-04 16:32:42

Temat: Re: Re: Moja Mama i zawroty głowy :(
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Fri, 4 Jul 2003 10:57:02 +0200, "dipsom_ania"
<d...@g...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Moja Mama i lekarz... ha ha dobre :)))

Moja mowila tak samo i byla taka sama (ostatni raz u lekarza byla z
jakas przypadloscia w czasie wczesnej mlodosci - pozniej miala jeszcze
jakas przymusowa profilaktyke w pracy, ale to byl pic na wode) - do
czasu az od kolezanki pozyczylam glukometr, przynioslam go do domu,
dzwoniac rano do mamy i mowiac jej ze ma nic nie jesc na sniadanie,
klujnelam ja w palec i wyszlo prawie 400 cukru.
Dzieki wykryciu choroby gdy nie dawala jeszcze zadnych objawow, po
kilku miesiacach na insulinie i diecie oraz zrzuceniu nadwagi oraz
przy pomocy duzej ilosci ruchu (dostala wprezencie od nas rower) -
obecnie cukier ma w normie, nie bierze zadnych lekow i ma sie swietnie
:)

Tak wiec pogon swoja - niech sie przebada :)

10. Data: 2003-07-06 09:28:46

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:mn7bgv40909933odj4kira8mq5rjv71onf@4ax.com...

> kilku miesiacach na insulinie i diecie oraz zrzuceniu nadwagi

W przypadku mojej Mamy nie ma co mówić o zrzucaniu nadwagi bo takowej nie
ma... wręcz przeciwnie.
Ania

Obfite (zbyt?..) krwawienie...
staz w krakowie
Lutowanie - szkodliwy zawód ???
półpasiec
Co to znaczy?studenci medycyny -POMÓŻCIE